مسابقه استعدادهای نویسندگی

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

مسابقه استعدادهای نویسندگی

اگهی ها
دی آفر
تمام شرکت‌کنندگان ۵۰ هـزار تومان هدیه از طرف بلاگ فروشگاه اینترنتی بامیلو دریافت می کنند.
شما تا ۱۶ آذر (روز دانشجو) فرصت دارید تا در مسابقه ثبت‌نام کنید؛ با ثبت‌نام می‌توانید از آخرین اخبار مسابقه آگاه شوید و فرصت شرکت در مسابقه را از دست ندهید.

شرایط اولیه
برای شرکت در مسابقه و دریافت هدیه ۵۰ هزار‌تومانی
محتوا باید به زبان فارسی و بر اساس شرایط ذکر شده و پیرامون موضوعات تعیین‌شده، تهیه گردد.
محتوا صد در صد باید تولید فرد شرکت‌کننده باشد و محتوایی که نوشته فرد دیگری باشد در مسابقه شرکت داده نخواهد شد. همچنین اگر از جمله، پاراگراف، نقل قول، نمودار و یا شکلی از منابع فارسی یا انگلیسی دیگر استفاده شده، باید به همراه منبع دقیق ذکر شود. در غیر این صورت محتوا مردود خواهد بود و در مسابقه شرکت نخواهد کرد. محتوای تولید شده می‌تواند با گردآوری و ترجمه مقالات معتبر خارجی با ذکر منبع تهیه گردد.
محتوایی که قبلا در رسانه‌های آنلاین منتشر شده، پذیرفته نیست اما محتوایی که در مجلات معتبر چاپی خارجی یا ایرانی به چاپ رسیده‌است پذیرفته می‌شود.
شرکت‌کنندگان در این مسابقه، می‌توانند به صورت انفرادی و یا در تیم‌های‌ دو نفره، به تولید محتوا بپردازند. گروه‌های بزرگ یا شرکت‌ها امکان حضور در مسابقه را ندارند.
محتوا حتما به فرمت مایکروسافت ورد ارسال شود. اگر فرمت پی دی اف هم موجود بود حتما هر دو فایل را در یک فایل زیپ شده ارسال نمایید.
محتوا باید در یکی از موضوعات مسابقه و در یکی از سه بخش مقاله آموزشی تخصصی، مقاله آموزشی عمومی و داستان کوتاه یا طنز آموزشی تهیه شده باشد و به تایید هیات داوران برسد.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد