حراج میان فصل فروشگاه مدیسه

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

حراج میان فصل فروشگاه مدیسه

تخفیف و خرید گروهی
دی آفر
مدیسه کیست؟

او می‌خواهد دوست خوش سلیقه شما باشد...
تصور کنید در مرکز خریدی در حال قدم زدن هستید و از گشت‌زدن در فضایی زیبا، خدماتی متفاوت و خرید از برندهای متنوع و برتر بین المللی و ملی لذت می‌برید. مدیسه چنین مرکز خریدی در فضای آنلاین است که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر بهترین برندهای بین المللی و ملی ایران انتخاب و گردآوری شده تا شما با صرف کمترین زمان و انرژی آنها را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خریدی لذت بخش و متفاوت داشته باشید.

اعتماد به مدیسه با یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه های تجاری کشورمان پیوند خورده که در طول بیش از نیم قرن اخیر ارائه‌کننده برترین برندهای بین المللی و ملی در ایران بوده ‌است. سیستم توزیع کالا و خدمات مشتریان ما با به‌ کارگیری زیرساختهای استاندارد بین‌المللی تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع کالا و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد.

مدیسه تلاش می‌کند دوستی خوش‌سلیقه برای شما باشد؛ کالاهایی که در مدیسه می‌بینید با دقت انتخاب شده‌اند‌ و با همین دقت و جزئیات معرفی و ارائه و تحویل داده می‌شوند. جزییات برای ما مهم‌اند؛ در دنیای شتاب‌زده‌ای که ما را احاطه کرده‌ است، مدیسه از شما دعوت می‌کند تا مکث کنید، برندها و محصولات برتر و خاص را بیشتر بشناسید و با خرید از بین آنها با سلیقه‌ی شخصی‌تان، از سبک متمایز خود و کودکتان، فضای خانه و محل کارتان و ... لذت ببرید.


برای عضویت در خبرنامه و استفاده از تخفیف ۳۵٫۰۰۰ تومانی ایمیل خود را وارد نمایید

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد