جزوه ی جامع عربی به زبان ساده

قیمت محصول:

15000

0

جزوه ی جامع عربی به زبان ساده

محتوای آموزشی
دی آفر
بهترین جزوه جمع بندی عربی
قیمت : ۱۵ هزار تومان !
جزوه مطابق با کنکور سراسری ۹۵ به روز شد !
سلام و خسته نباشید به داوطلبای عزیز کنکور

بعد از تلاش های شبانه روزی تیم ما امروز این جزوه ی فوق العاده آماده ی انتشار شد که بهتون قول میدیم تمام تلاش های خودمون رو بکنیم تا این جزوه سال بعد به چاپ عمومی برسه و داوطلبای عزیز بتونن ازش استفاده کنند .

خب بریم سر اصل مطلب و توضیح این جزوه تاپ !

برخی از ویژگی های این جزوه ی ارزشمند را در تصویر بالا ملاحظه میکنید ولی بازم براتون توضیح میدم که چی قراره بخونید 🙂 همونطور که می دونید و گاها از دوستانتون شنیدید درس عربی یه درس بسیار مهم در کنکور سراسری به حساب میاد که کمتر کسی طرف این درس میره 🙂 پس شما باید تمام تلاش خودتون رو بکنید تا در این درس تراز آور به حداکثر مهارت دست پیدا کنید . تیم ما با تلاش های زیادی که داشت تونست جزوه ای رو براتون آماده کنه که دیگه نیاز نداشته باشید چندتا کتاب بخونید و هم وقتتون تلف بشه هم نکاتی رو بخونید که اصلا مناسب کنکور نیست . ما اومدیدم تمام نکاتی که برای پاسخ به سوالات کنکور به اونها احتیاج دارید رو جمع آوری کردیم و در این جزوه قرار دادیم پس مطمئن باشید که با مطالعه این جزوه میتونید به بیش از ۸۰ درصد سوالات کنکور پاسخ درست بدید . خیالتون راحت باشه تیم ما به شما این اطمینان رو میده که با مطالعه ی دقیق این جزوه دیگه نیازی به مطالعه ی کتابای دیگه ندارید ما تمام نکات رو برای شما جمع آوری کردیم .

آهان تا یادم نرفته یه چیزی بهتون بگم که مولف جزوه گوشزد کردن که بهش اشاره بکنم ؛ تو این جزوه یه کادرایی هست که توشون نکات فوق العاده و طلایی عربی نوشته شده که بعضی از این نکات توسط خود مولف تهیه شده و تو هیچ کتابی پیدا نمیشه !

پس داوطلبای عزیز کنکور تا دیر نشده این جزوه رو تهیه کنید و خیال خودتون رو از درس عربی راحت کنید . قیمت این جزوه هم حتی یک صدم تلاش های تیم ما رو جبران نمیکنه و فقط جهت سپاس از زحمات مولفین این جزوه تقدیم آن ها خواهد شد .

یک فایل نمونه از جزوه رو هم براتون قرار دادیم تا قبل از خرید بتونید یه ارزیابی جزئی از جزوه داشته باشید .


مشابه این جزوه در سایت های دیگه با کیفیت و سطح علمی بسیار پایین تر با قیمت بالغ بر ۵۰ هزار تومن فروخته میشه !!! (ما اینیم دیگه 🙂 )

با سپاس از توجه شما دوستان گرامی

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد