نرم افزار فروشگاهی محصول شرکت شایگان سیستم

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

نرم افزار فروشگاهی محصول شرکت شایگان سیستم

نرم افزار و بازی
دی آفر
نرم افزار فروشگاهی حسابگر محصول شرکت شایگان سیستم، با امکانات خرید و فروش با مرجوعی‌ها، پیش‌فاکتور و سفارش؛ حسابداری، دریافت و پرداخت، دفتر چک و دفتر قسط و ... با انواع گزارشات، مناسب شرکت‌های بازرگانی و خدماتی و همچنین صنوف و مراکز فروش مانند فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها می‌باشد. مهمترین امکانات نرم افزار فروشگاهی حسابگر به شرح زیر می‌باشد:
• موجودی کالا و انبارداری
• پیش‌فاکتور و سفارش فروش، سفارش خرید، فاکتور خرید و فروش و برگشتی‌ها
• امکانات مالی همراه با گزارشات مربوطه
• دفتر چک با گزارشات متنوع و هشدار سررسید چک‌ها
• گزارش فصلی خرید و فروش دارایی و ارزش افزوده
• گزارشات متنوع فروش و برگشتی‌ها، سود و زیان و گردش موجودی‌ها
• تولید و چاپ بارکد، ارتباط با دستگاه کارت‌خوان بانکی، نصب به صورت هوشمند، طراحی گزارشات، سرعت در کار با فاکتورها با ابزار تخته کلید و کلید کالاهای پرفروش، انبارگردانی و ...
پارامترهای متنوع و کاربردی در قسمت‌های مختلف نرم افزار فروشگاهی همانند عمومی، حسابداری، فروش، صندوق‌های پرفروش موجب انعطاف‌پذیری بالای آن شده است. در نرم افزار فروشگاهی می‌توان جهت افزایش سرعت صدور فاکتور؛ قیمت، مقدار و مشتری پیش‌فرض را در فاکتور فروش تعیین نمود، فیلدهای مورد نیاز فاکتور مانند نام کالا، بارکد، کد کالا، فی و ... را تغییر و اولویت آن‌ها را تغییر داد و همچنین فرم چاپ پیش‌فرض فاکتور را تعیین نمود.
در نرم افزار فروشگاهی حسابگر میتوان برای هر کالا تا 21 بارکد تعریف نمود. تعریف 5 واحد شمارش برای کالا و ارتباط بین این واحدها به یکدیگر، تعیین کنترل‌های موجودی و فی، اطلاعات فنی کالا، فی پیش‌فرض تخفیف و ... از دبگر امکانات موجودی کالای حسابگر می‌باشد.
یکی از قابلیت‌های عمده نرم‌افزار فروشگاهی حسابگر، امکانات و تنظیمات متنوع برای قیمت‌گذاری کالاها می‌باشد. در نرم‌افزار حسابگر میتوانید برای هر کالا 5 سطح قیمت فروش تعیین نمایید (مانند قیمت خرده‌فروشی، عمده فروشی و ...). تعریف قیمت فروش به صورت تابعی از 5 سطح قیمت فروش، میانگین و آخرین قیمت خرید در قسمت اطلاعات جزیی کالا برای شما فراهم شده است. به عنوان مثال می‌توانید قیمت فروش کالا را 20 درصد بیشتر از آخرین قیمت خرید تعیین نمایید و همچنین قیمت فروش کالاها را به صورت دسته‌ای تغییر دهید. چنانچه از نرم‌افزار حسابگر در مانیتورهای تاچ اسکرین استفاده می‌نمایید برای افزایش سرعت کار در انتخاب کالاها، میتوانید عکس کالاهای پرفروش خود را در کناره‌های فاکتور فروش و فروش سریع اضافه نمایید. در نرم افزار فروشگاهی میتوان در کلیه فاکتورها، اسناد، حساب‌ها و کالاها فیلدهای اضافی تعریف و از این فیلدها در طراحی گزارشات استفاده نمود.
با استفاده از نرم افزار فروشگاهی میتوان از گزارشات، خروجی Excel گرفت و جهت تحلیل بهتر بعضی از گزارشات، از نمودار استفاده نمود.
برنامه حسابگر با قفل سخت افزاری ارائه می‌شود و میتوان استفاده هر کاربر از برنامه را با تعیین سطوح دسترسی و رمز ورود محدود نمود. همچنین علاوه بر تهیه پشتیبانی از اطلاعات توسط کاربر، امکان تنظیم و زمان‌بندی عملیات پشتیبانی اتوماتیک وجود دارد.
نرم افزار فروشگاهی در دو رده فروشگاهی برای کسب و کارهای کوچک (همای حسابگر) و حسابداری فروش شرکتی عرضه می‌شود.
www.ShygunSys.net
شماره تماس: 02188655021
دریافت دمو:
http://www.shygunsys.net/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%85%d9%88/



هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد