نرم افزار حسابداری حسابگر نسخه 10 شرکت شایگان سیستم

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

نرم افزار حسابداری حسابگر نسخه 10 شرکت شایگان سیستم

نرم افزار و بازی
دی آفر
شرکت شایگان سیستم در راستای توسعه محصولات و پاسخگویی به نیاز کاربران، نسخه 10 نرم افزار حسابگر را تولید و عرضه نموده است.

نرم‌افزار حسابگر نسخه 10 تمامی امکانات نرم‌افزار حسابداری حسابگر نسخه 9 از جمله حسابداری، انبارداری، پیش‌فاکتور، سفارش خرید و فروش، دریافت و پرداخت، دفتر چک و قسط، حساب‌های ارزی، مرکز هزینه، تفصیلی شناور، فاکتور سریع فروش، سریال کالا، مدیریت ارسال کالاها در فاکتور، ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه پیامکی تعیین شده، پرداخت سریع با اتصال به دستگاه کارت‌خوان بانکی، پیوست تصویر اسناد مانند چک، سند و... به ردیف مربوطه، نمایندگان فروش، تعیین تاریخ سررسید برای فاکتورها و هشدار فاکتورهای معوق، امکان تهیه لیست سیاه، گزارش‌های کاربردی از بخش‌های مختلف برنامه، پارامترهای متنوع، ارسال و دریافت اطلاعات بین شرکت‌ها، نگهداری اطلاعات در دوره‌های مالی متعدد، امکان تعریف شرکت به صورت نامحدود و... را دارا می‌باشد.

مهم‌ترین امکاناتی که در نسخه 10 اضافه شده است به شرح زیر می‌باشد:
1. امکان تعریف کدینگ حساب‌ها تا 9 سطح حسابداری (مورد استفاده برای کاربرانی که به دلیل تنوع در گروه‌بندی حساب‌ها، نیاز به سطوح حسابداری بیشتری دارن).
2. امکان اعمال چند تخفیف در فاکتور.
3. امکان ثبت مستقل از فاکتور توسط انباردار (انبار مقداری): مرکز تحویل کالا با مرکز فروش یکسان نبوده و برای تحویل کالا به مشتری، نیاز به ثبت خروج کالا از انبار به صورت مستقل از فاکتور می‌باشد.
4. مدیریت و ثبت فعالیت‌های پروژه‌ای و پیمانکاری (امکان تعریف سطوح پروژه‌ها تا 10 سطح و ثبت پروژه‌ها در اسناد و برگه‌های فاکتور).
5. امکان تخصیص حساب تفصیلی به گروه‌های تفصیلی شناور نامحدود (مورد استفاده برای شرکت‌هایی که از حساب تفصیلی شناور در گروه‌های کاری متعدد خود استفاده می‌نمایند).
6. امکان تسویه مدیریت‌شده فاکتورهای فروش.
و...
می‌توانید برای دریافت بروشور نرم‌افزار حسابداری حسابگر نسخه 10 روی "لینک" کلیک کنید.


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد