نرم افزار مالی حسابگر محصول شرکت شایگان سیستم

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

نرم افزار مالی حسابگر محصول شرکت شایگان سیستم

نرم افزار و بازی
دی آفر
هدف اصلی هر سیستم حسابداری مالی، گزارشات مالی دقیق و مورد نیاز حسابداران و مدیران می‌باشد. سیستم اطلاعات مالی، وظیفه ثبت داده‌های مالی، پردازش آن‌ها و تبدیل این اطلاعات را به گزارش‌های سودمند مالی جهت مشاهده و ارزیابی مدیریت و در صورت لزوم تحویل گزارشات به نهادهای نظارتی خارج سازمان را بر عهده دارد.
یک سیستم اطلاعاتی مکانیزه مالی به سازمان کمک می‌کند تا عملیات مالی را به طور بهینه مدیریت نماید و کمک فراوانی به مدیریت در تامین اطلاعات دقیق و زمان‌بندی شده در ارتباط با شرکت، کارکنان، مشتریان و طرف حساب‌ها می‌کند.
محصول اصلی شرکت شایگان سیستم، نرم افزار حسابگر (Cyber Account) می‌باشد. نرم افزار مالی یکی از زیرسیستم‌های برنامه یکپارچه حسابگر می‌باشد. با استفاده از امکانات مالی حسابگر می‌توان حساب‌ها و کدینگ مورد نظر را تعریف و طبقه‌بندی و اسناد حسابداری را صادر نمود. در نرم افزار حسابگر، سند مالی کلیه عملیات از جمله خرید و فروش، دریافت و پرداخت، دفتر چک و ... به صورت اتوماتیک صادر خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند سند عملیات مالی خود را به صورت دستی صادر نمایند و با استفاده از امکان «عطف سند» نحوه صدور سندهای اتوماتیک مربوط به فاکتورها را مشخص نمایند. همچنین حساب‌های پیش فرض در برنامه حسابگر که بر حسب مورد بر اساس آنها اسناد مالی صادر خواهد شد، قابل تغییر می‌باشد.
همچنانکه در بالا توضیح داده شد گزارشات مالی و دقیق یکی از ضرورتهای نرم افزار مالی می‌باشد و بدین جهت در نرم افزار حسابگر گزارشات متنوع و کاربردی وضعیت حساب بانک‌ها، دفتر معین، دفتر تفصیلی، دفتر تفصیلی شناور، گردش حساب، تراز حساب‌ها، گزارش حساب‌های بدهکار و بستانکار، گزارش سطحی مانده حساب‌ها (قابلیت Drill Down)، دفتر روزنامه، دفتر کل، شیفر روزانه، گزارش دفاتر حسابداری بر اساس سند، گزارش مانده حساب با ارزهای مختلف، ترازنامه، صورت سود و زیان، گزارشات پارامتریک و بسیاری از گزارشات دیگر قابل استخراج است.
با استفاده از نرم افزار مالی شایگان سیستم میتوان برای کاربران سطح دسترسی تعیین نمود و کاربران بر اساس سطوح دسترسی عملیات مالی را انجام دهند.
با استفاده از حساب‌های مرکز هزینه و تفصیلی شناور، شرکت‌های پیمانکاری و مبتنی بر پروژه می‌توانند عملیات مالی خود را با استفاده از برنامه حسابگر انجام دهند.
در نرم افزارهای مالی حسابگر میتوان به صورت نامحدود دوره مالی ایجاد کرد؛ به گونه‌ای که اطلاعات مالی گذشته هم قابل دسترسی داشته باشد. تمامی عملیات مالی نرم افزار و صدور اسناد به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. با استفاده از دفتر چک برنامه مالی میتوان به اطلاعات مختلف چک‌های دریافتنی و پرداختنی دسترسی داشت و وضعیت آن‌ها را تغییر داد. همچنین اسناد مالی نرم افزارهای حقوق دستمزد و پرسنلی و حسابداری اموال قابل انتقال به نرم افزار حسابگر می‌باشد.
نرم افزار حسابداری مالی شایگان سیستم منطبق بر آخرین استانداردهای حسابداری برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی شده است و امکانات برنامه منطبق بر آخرین تغییرات قوانین و دستورالعمل‌های مالیاتی به‌روزرسانی خواهند شد.
www.ShygunSys.Net
شماره تماس: 02188655021
دریافت دمو:
http://www.shygunsys.net/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%85%d9%88/






هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد