مجموعه سخنرانی طب اسلامی حضرت آیت الله تبریزیان ( 30 حلقه DVD تصویری با کیفیت عالی)

قیمت محصول:

75000

0

مجموعه سخنرانی طب اسلامی حضرت آیت الله تبریزیان ( 30 حلقه DVD تصویری با کیفیت عالی)

موسیقی و فیلم
دی آفر

توضیحات محصول

طب اسلامی گنجینه ای از آیات قرآن کریم، احادیث و روایات حضرات معصومین علیهم السلام است؛ که سالیان متمادی در متن کتب معتبر شیعه، بکر و نهفته بوده است. خوشبختانه در سال های اخیر، حضرت آیت الله عباس تبریزیان این طب را در چهار جلد کتاب با عناوین زیر به زبان عربی نظام داده است:
۱٫ دراسه فی طب الرسول المصطفی/ الأمراض ۲٫ دراسه فی طب الرسول المصطفی/ العلاج العام ۳٫ دراسه فی طب الرسول المصطفی/ العلاج الخاص و الوقایه ۴٫ إرشادات الرسول المصطفی فی الصحه و طول العمر.
در حال حاضر طب اسلامی مستقل از دیگر مکاتب طبی رایج، قادر به درمان قاطع بیماری های گوناگون جسمی و روحی است.
معرفی کتاب «دراسه فی طب الرسول المصطفی (صلی الله علیه و آله)»
کتاب «دراسه فی طب الرسول المصطفی (صلی الله علیه و آله)» در قالب چهار جلد می باشد که توسط آیت الله شیخ عباس تبریزیان از منابع اسلامی جمع آوری شده و در زمینه طب اسلامی به نگارش در آمده است. لازم به ذکر است که احادیث و روایات موجود در این کتب طی سالیان دراز توسط استاد تبریزیان هم از نظر سندی و هم از نظر تجربی بررسی شده است.
مطالب این کتب به زبان عربی بوده و منحصرا بر اساس منابع اسلامی یعنی آیات و روایات می باشد و با طب سنتی، طب سوزنی و... تفاوت کلی و اساسی دارد و به عنوان یک مکتب طبی مستقل معرفی شده. لازم به ذکر است که این اثر از تمامی کتبی که تا بحال با عنوان طب اسلامی یا در این زمینه نگارش شده تفاوت چشم گیری دارد و می توان از آن به عنوان کامل ترین منبع طب اسلامی در حال حاضر یاد کرد.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد