خرید یکجای هر دو کتاب ((شکر کنید و رشد کنید)) و ((مهندسی فرایند دعا))

قیمت محصول:

50000

0

خرید یکجای هر دو کتاب ((شکر کنید و رشد کنید)) و ((مهندسی فرایند دعا))

کتاب و مجلات
دی آفر
مجوز کتاب شکر کنید و رشد کنید: شابک کتاب: 5-539-356-600-978 شماره کتابشناسی ملی: 4396813 مجوز کتاب مهندسی فراسیند دعا: شابک:9-557-356-600-978 شماره کتابشناسی ملی: 4456264 30 صفحه اول این کتابها در فایل ضمیمه پایین صفحه قابل مشاهده است.
ترکیب شکر و دعا معجونی را تشکیل میدهند که میتوانند بر تمام ابعاد زندگی یک انسان اثر بگذارند. مولوی در دو بیت شعر به زیبایی اثر و ارتباط این دو را اینگونه بیان میکند:
سپاس و شکر خدا را که بندها بگشاد
میان به شکر چو بستیم بند ما بگشاد
به جان رسید فلک از دعا و ناله من
فلک دهان خود اندر ره دعا بگشاد

دو کتاب ((شکر کنید و رشد کنید)) و ((مهندسی فرایند دعا)) قوانین این دو قدرت را برای خواننده تشریح میکنند.
کتاب ((شکر کنید و رشد کنید)) که 335 دارد و در قطع رقعی در انتشارات آرنا به چاپ رسیده است یک سبک زندگی پویا در غالب بحث روحیه شکرگزاری بیان میشود و در این کتاب به بسیاری از مسائل اصی که ذهن یک انسان را درگیر میکند پرداخته میشود تا محدودیتهای ذهنی خواننده از بین برود و خواننده کتاب به این باور برسد که تنها خودش مسئول زندگی خودش است و فقط خودش آینده زندگی خود را رقم میزند.
رسیدن به شادی، نشاط و موفقیت در زندگی از نتایج اصلی این کتاب است.
کتاب ((مهندسی فرایند دعا)) که 192 صفحه دارد و در قطع وزیری در انتشارات آرنا به چاپ رسیده است، در ادامه کتاب اول کار خود را ادامه میدهد به این معنی که، شخص خواننده را کمک میکند که چگونه با استفاده از قوانین دعا بتواند به آنچه که میخواهد برسد. قوانین دعا در این کتاب به گونه ای تشریح شده اند که شما در هیچ کتاب دیگری به این شکل با آنها آشنا نخواهید شد. این کتاب در زمینه دعا کاملا منحصر به فرد و کاربردی است و رقیب دیگری در ایران ندارد.

لینک خرید اینترنتی:

http://byst.ir/buy-checkout.php?code=5&vendor=8922&bz=102632

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد