کتاب مهندسی فرایند دعا

قیمت محصول:

25000

0

کتاب مهندسی فرایند دعا

کتاب و مجلات
دی آفر
کتاب مهندسی فرایند دعا شما را به یک مهندس در زمینه دعا تبدیل خواهد کرد که می توانید با این علم به هر آنچه که می خواهید برسید.
کتاب مهندسی فرایند دعا در 192 صفحه و در قطع وزیری به چاپ رسیده است. این کتاب، یک کتاب منحصر به فرد در زمینه چگونگی استفاده از دعا برای رسیدن به خواسته ها و اهداف و آرزوها است که مثل و مانندی ندارد.
با مطالعه این کتاب باورهای جدیدی در ذهن شما شکل می گیرد و شما اصول و قوانینی را می آموزید که با استفاده از آن ها می توانید به هر آنچه که واقعا خواهان آن هستید برسید. در این کتاب با استفاده از اصول قطعی قرآنی و عقلی و همچنین روایات موجود می آموزید که هیچ دعایی پاسخ منفی ندارد بلکه پاسخ همه دعاها آری است به شرط اینکه مانند یک گیاه از آن مراقبت و نگهداری شود تا زمانی که از عالم بالا به عالم مادی انتقال یابد و به ظهور برسد. درواقع با مطالعه این کتاب،‌ شما مانند یک مهندس خواهید شد که با فرایند اجابت دعا آشنا شده است و با تسلط بر این آگاهی، می تواند با دعا کردن به هر خواسته و آرزویی دست یابد.
کلام آخر: هیچ آرزو و خواسته ای در فضای ذهنی شما وجود ندارد که با دعا نتواند حاصل شود و این کتاب شما را به این آگاهی و قدرت آشنا خواهد کرد. با این کتاب به همه چیز می توانید رسید فقط اگر بدانید که چطور درخواست کنید.

لینک خرید اینترنتی:

http://byst.ir/buy-checkout.php?code=2&vendor=8922&bz=102632

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد