تلفن پاناسونیک

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

تلفن پاناسونیک

موبایل
دی آفر
چه نوع تلفن پاناسونیک سانترال بخریم ؟

امروزه دیگر از مراکز تلفن پاناسونیک سانترال آنالوگ خبری نیست و تمامی مراکز از نوع دیجیتال و یا IP میباشند . قبل از اقدام به خرید مرکز تلفن پاناسونیک سانترال شما میبایست تعداد دقیق خطوط شهری و داخلی های خود را معین نمایید . مراکز تلفن پاناسونیک که در حال حاضر پر فروشترین مراکز تلفن پاناسونیک سانترال درکشور ما میباشند دارای ظرفیتی از 8 شماره تا 1024 شماره میباشند و بنابر تعداد داخلیها و امکانات دسته بندی میگردند.

پاناسونیک به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید و عرضه محصولات مخابراتی از پیشروان این صنعت میباشد و شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران مفتخر است انواع مراکز تلفن پاناسونیک را با ظرفیتهای مختلف و امکانات بیشمار تقدیم مشتریان گرامی نماید . واحد مشاوره و فروش شرکت ایده آل گستر با بهرمندی از پرسنل کارآزموده همه روزه در خدمت شما عزیزان میباشد تا با شما همراه گریده و بهترین سیستم را با توجه به ظرفیت و امکانات درخواستی به شما ارایه نماید ، همچنین واحد نصب و راه اندازی این شرکت با استفاده از مهندسین دوره دیده آماده میباشد انواع خدمات نصب و پشتیبانی تقدیم شما هموطنان گرامی نماید.

مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه آن است و می توان گفت خوش قیمت ترین مراکز تلفن متعلق به پاناسونیک و مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است که آن را در بین سایر برند ها برجسته می کند. با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید به راحتی تلفن های خود را مدیریت کنید ، صفر یا دو صفر را ببندید و محدودیت های دیگری را برای هر داخلی مشخص کنید. از مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان است بدون هزینه تلفن که می تواند هم در هزینه ها صرفه جویی کند و هم هرج و مرج و بی نظمی را بین کارمندان کاهش داد.همه کارمندان برای هماهنگی کار هایشان می توانند با هم تماس تلفنی برقرار کنند.

شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ شمسی با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان آغاز و اقدام به واردات کالاهای طراز اول شرکت پاناسونیک کرد. با توجه به وجود گارانتی‌های متعدد و غیر قابل اطمینان، ایده آل گستر برای تمامی محصولات خود یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد