ادوپرفیوم زنانه گورجس قرمز امپر (GORGEOUS RED emper) حجم 80 میلی لیتر

قیمت محصول:

63750

0

ادوپرفیوم زنانه گورجس قرمز امپر (GORGEOUS RED emper) حجم 80 میلی لیتر

عطر و ادکلن
دی آفر
ادوپرفیوم زنانه گورجس قرمز امپر (GORGEOUS RED emper)، با رایحه ای تند و خنک و شیرین
آیا شما نیز از آن دسته خانم‌هایی هستید که دوست دارید در مرکز کانون توجه اطرافیانتان باشید؟
شرکت اماراتی «امپر» (Emper) برای شما یک ادو پرفیوم با حال و هوای شیرین، تند و خنک ارائه کرده. نام این عطر «گورجس این رد» (Gorgeous In Red) است. همان‌طور که از نام گورجس پیداست، وقتی آن را از کیف خود بیرون می‌آورید، حتی بدون اینکه آن را اسپری کنید، توجه اطرافیانتان را به خود جلب می‌کنید.
رنگ قرمز غلیظ و جذاب گورجس این رد، نگاه هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. اگر کمی به طراحی بطری این رد دقت کنید، بند پهن و مشکی از جنس مخملی را می‌بینید که روی در آن جا خوش کرده و آن را مثل یک کادو تزیین کرده است. قسمت بالای در و وسط بطری با رنگ طلایی خود ترکیب بسیار جالب و جذابی با رنگ قرمز آن ایجاد کرده است. این امپر صد میلی‌لیتری با قیمت نه چندان بالا و منطقی خود، می‌تواند برای هدیه به دوستی قدیمی یا مادر شما بهترین هدیه باشد.
اگر Gorgeous In Red را روی پوست و در محل نبض یا روی لباس خود اسپری کنید، بوی پرتقال و تمشک به سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. شیرینی این ترکیب دوگانه بسیار برای شما و اطرافیانتان لذت‌بخش خواهد بود. با گذشت زمان بوی گل یاسمین، فریزیا و عنبر جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. خنکی و تندی ملایمی را به رایحه‌ی این عطر اضافه می‌کند. پس از مدتی طولانی نت‌های میانی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. وانیل و مشک اجزای تشکیل دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند. این نت‌ها بر شیرینی و گرمای Gorgeous In Red می‌افزایند. خرید عطر امپر Gorgeous In Red با توجه به حجم 80 میلی‌لیتری، بطری زیبا و زنانه، پخش بوی قوی، ماندگاری مناسب و قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد به تجربه‌ای خاطره‌انگیز تبدیل خواهد شد.

لینک خرید اینترنتی:

http://byst.ir/buy-checkout.php?code=e1019&vendor=9392&bz=102632

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد