ادوپرفیوم زنانه پریسم امپر (PRISM emper) حجم 100 میلی لیتر

قیمت محصول:

70550

0

ادوپرفیوم زنانه پریسم امپر (PRISM emper) حجم 100 میلی لیتر

عطر و ادکلن
دی آفر
مخصوص بانوان با رایحه ای تند و گرم
یکی از عطرهای تند و گرم زنانه توسط برند اماراتی «امپر» (Emper) طراحی و تولید می‌شود. این ادو پرفیوم «پریزم» (Prism) نام دارد. Prism برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. این عطر حجمی برابر با 100 میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند.
بطری Prism بسیار زیبا و خوش‌دست طراحی شده و به‌خوبی در دست بانوان جا می‌شود. روی شیشه نام پریزم را با رنگی طلایی مشاهده می‌کنید. مایع درون بطری به رنگ طلایی است و از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. یک طرح چرمی روی شیشه کار شده که با رنگ قهوه‌ای که دارد حالتی زنده و پویا به این عطر اضافه می‌کند. درپوش بطری با قد کوتاه و جنس چرمی که دارد به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.
با اسپری کردن امپر Prism روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گل و میوه خواهید شد. بوی این ترکیب دوگانه شادی و انرژی مثبت را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه شاهد جابجایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب گل یاسمین، رز و چوب صندل ساخته می‌شوند. بوی این عناصر سه‌گانه آرامش درونی و تمرکز را بیشتر می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند. نت‌های پایانی از ترکیب وانیل، عنبر و مشک تشکیل‌شده‌اند. بوی مشک وقتی‌که با عطر وانیل و چوب آمیخته شود، اعتمادبه‌نفس و تمرکز عجیبی را در شما ایجاد می‌کند.
خرید عطر امپر Prism با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، حجم 100 میلی‌لیتری، بطری زیبا و برند شناخته‌شده‌اش برای شما به خاطره‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد. این عطر را می‌توانید به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید.

مشخصات تولید:
نوع : ادو پرفیوم
کشور سازنده : امارات
حجم : 100 میلی لیتر
نام برند : Emper

مشخصات رایحه:
گروه بویایی : چوب , گل , مرکبات , میوه , وانیل
طبع : تند , خوراکی , شیرین , طبیعت , گرم , گل
اسانس اولیه : گل و میوه
اسانس میانی : گل یاسمین، رز و چوب صندل
اسانس پایانی : وانیل، عنبر و مشک

شماره پروانه بهداشتی: 1403557782482150

لینک خرید اینترنتی:

http://byst.ir/buy-checkout.php?code=e1010&vendor=9392&bz=102632

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد