ادوپرفیوم زنانه مموریز لندن امپر (MEMORIES LONDON emper) حجم 100 میلی لیتر

قیمت محصول:

74500

0

ادوپرفیوم زنانه مموریز لندن امپر (MEMORIES LONDON emper) حجم 100 میلی لیتر

عطر و ادکلن
دی آفر
ادوپرفیوم زنانه مموریز لندن امپر (MEMORIES LONDON emper)، با رایحه ای شیرین
برند اماراتی «امپر» (Emper) برای بانوانی که به عطرهای شیرین علاقه دارند، یک ادو پرفیوم جدید تولید کرده است. این عطر 100 میلی‌لیتری «مموریز لاندن» (Memories London) نام دارد. مموریز لاندن با بوی شیرینش برای تمامی فصول سال پیشنهاد می‌شود. بطری این عطر بسیار زیبا و خوش‌دست ساخته شده است. روی بطری این عطر، نشان مموریز لاندن با رنگ طلایی چاپ شده است. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. بطری با شکل دایره‌ای و تختش به‌راحتی در دست شما جا می‌شود. در بطری با یک قطعه چرمی به بدنه‌ی عطر وصل شده است.
پس از اسپری کردن امپر مموریز لاندن روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی آناناس، سیب، نارنج و آلو خواهید شد. این ترکیب شیرین و میوه‌ای، شادی و نشاط فراوانی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب صندل ساخته‌شده‌اند. چوب صندل با بوی شیرینش، آرامش و تعادل روحی عمیقی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. تمشک سیاه، مشک و وانیل عناصر سازنده‌ی نت‌های پایانی هستند. این ترکیب شیرین و کمی تند، هیجان و طراوت را در شما ایجاد می‌کند.
خرید عطر امپر مموریز لاندن با توجه به پخش بوی بالا، قیمت منطقی و نه‌چندان بالا، برند شناخته‌شده و شیشه‌ی زیبایش برای شما و کسانی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرند بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.

مشخصات تولید:
نوع : ادوپرفیوم
کشور سازنده : امارات
حجم : 100 میلی لیتر
نام برند : Emper

مشخصات رایحه:
گروه بویایی : چوب , مرکبات , میوه , وانیل
طبع : خوراکی , شیرین , طبیعت
اسانس اولیه : آناناس، سیب، نارنج و آلو
اسانس میانی : چوب صندل ، گل برف و چوب درخت ساج
اسانس پایانی : تمشک سیاه، مشک و وانیل

شماره پروانه بهداشتی: 1038111012007

لینک خرید اینترنتی:

http://byst.ir/buy-checkout.php?code=e1007&vendor=9392&bz=102632

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد