ادو پرفیوم زنانه امپر لوشامو مدل Fusion حجم 100 میلی لیتر

قیمت محصول:

76500

0

ادو پرفیوم زنانه امپر لوشامو مدل Fusion حجم 100 میلی لیتر

عطر و ادکلن
دی آفر
مخصوص بانوان، با رایحه ای شیرین و گرم
عطرهای «امپر» (Emper) همیشه کیفیت بالا و قیمت پایینی دارند. یکی از این عطرها با نام «فیوژن» (Fusion) شناخته می‌شود. فیوژن با زیربرند معروف امپر یعنی «لوشامئو» (Le Chameau) معرفی شده است.
بطری عطر بسیار شیک و زیبا طراحی شده و میز کار شما را به‌خوبی تزیین می‌کند. روی بطری مشکی‌رنگ این عطر نام آن و در قسمت طلایی‌رنگ آن نشان تجاری لوشامئو را مشاهده می‌کنید. درپوش بطری به رنگ طلایی است. این درپوش درخشش خیره‌کننده‌ای در نور دارد. با توجه به قیمت مناسب فیوژن، می‌توانید آن را به بانوانی که دوستشان دارید هدیه بدهید.
پس از اولین اسپری از Fusion روی پوست و محل نبضتان بوی نت‌های میوه‌ای را استشمام خواهید کرد. این نت شیرین شادی و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت آغازی جای خودش را به‌آرامی به نت‌های میانی می‌دهد. نت‌های میانی از ترکیب گل رز، صدتومانی، زنبق و یاسمین ساخته‌شده‌اند. پس از استشمام این رایحه‌ی گلی شیرین انرژی مثبت بیشتری خواهید داشت. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب چوب صندل، عنبر و مشک ساخته‌شده‌اند. این ترکیب سه‌گانه تمرکز و اعتمادبه‌نفس بالایی را در شما ایجاد می‌کند.
خرید عطر امپر لوشامئو Fusion با در نظر داشتن حجم 100 میلی‌لیتری، بطری خاص، برند شناخته‌شده و پخش بوی فوق‌العاده‌اش برای شما رضایت‌بخش به نظر می‌رسد.

مشخصات تولید:
نوع : ادو پرفیوم
کشور سازنده : امارات
حجم : 100 میلی لیتر
نام برند : امپر

مشخصات رایحه :
گروه بویایی : شیرین، گرم، خوراکی، طبیعت، گل
طبع : میوه، چوب، مرکبات، گل
اسانس اولیه : نت‌های میوه‌ای
اسانس میانی : گل رز، صدتومانی، زنبق و یاسمین
اسانس پایانی : چوب صندل، عنبر و مشک

شماره پروانه بهداشتی: 6370434910697134

لینک خرید اینترنتی:

http://byst.ir/buy-checkout.php?code=e1012&vendor=9392&bz=102632

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد