بارفروش -اولین سوپرمارکت اینترنتی همراه با اپلیکیشن در بابل

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

بارفروش -اولین سوپرمارکت اینترنتی همراه با اپلیکیشن در بابل

بابل
دی آفر
سوپر مارکت بارفروش با هدف ارتقاء سطح کیفی استاندارد زندگی شهروندان عزیز بابلی به عنوان مجموعه‌ای شکل گرفته از گروه کالاهای سوپرمارکتی ، پاسخ‌گویی موثر به نیازهای در حال تغییر مشتریان است. فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشنی بارفروش، ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی و موبایلی را رکن اصلی توسعه‌ فعالیت‌های خود قرار داده است.
ارسال سفارش به تمام نقاط شهر بابل و امیرکلا ، ایجاد ساختار گارانتی منطبق با تفکر مشتری محور، ایجاد اعتماد از خرید اینترنتی و پشتیبانی در دو شیفت کاری، از مزایای اصلی خرید اینترنتی در فروشگاه بارفروش محسوب می‌شود. امید داریم با تکیه بر اصول اخلاقی و ایجاد رابطه‌ای بادوام با مشتری، حافظ ارزش پول شما در هنگام خرید از فروشگاه بارفروش باشیم.
سعی ما بر این است که تنها در جهت بهبود کیفیت کار خود بکوشیم ، لذا پیشرفت این کار گامی در راستای خدمات نوین در شهر بابل است و برای رواج فرهنگ خرید اینترنتی در شهرمان همراه ما باشید وما را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید.
پیشاپیش از اینکه ما را همراهی می کنید سپاسگزاریم.

• کلیه محصولات ارائه شده در سوپر مارکت بارفروش با قمیت درج شده روی بدنه به فروش می رسند و کاملا به روز هستند.
• برای سفارشات ثبت شده در سوپر مارکت بارفروش هیچ گونه مالیاتی از مشتریان دریافت نمی شود.
• در صورت مشاهده هر گونه مشکلی از جانب مشتری، اعم از گذشتن تاریخ مصرف و یا مخدوش شدن بسته بندی کالا به فروشگاه عودت داده شده و مبلغ عینا برگشت داده خواهد شد. در صورت سالم بودن محصول بازشدن درب یا بسته بندی محصول پس از تحویل فروشگاه ملزم به بازپس گیری آن محصول نخواهد بود.
• برای محصولاتی که به هرنحو مشمول خدمات پس از فروش می شوند، کارت ضماتنامه و گواهی خدمات پس از فروش همراه کالا برای مشتریان ارسال شده و قوانین و شرایط این خدمات بر اساس شرح کارت و با شرکت تامین کننده و یا نمایندگی درج شده در آن می باشد.
• قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌¬فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد

سوپر مارکت بارفروش
http://baarforoosh.ir/


کانال تلگرام : https://telegram.me/baarforoosh

مبين پنچشنبه , 1395/11/28
سلام
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد