اسنپ را همیشه در جیبتان داشته باشید.

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

اسنپ را همیشه در جیبتان داشته باشید.

وسایل نقلیه
دی آفر
اسنپ اولین و بزرگترین اپلیکیشن معتبر درخواست خودرو با موبایل در ایران است. با اسنپ می‌توانید برای سفرهای درون شهری، به راحتی نزدیکترین خودروی اطراف خود را پیدا کنید و با آسودگی و امنیت به مقصد برسید. اسنپ در شهرهای تهران و کرج بصورت شبانه روزی در خدمت شماست.

دسترسی ساده و سریع
تمام آنچه که لازم دارید تنها یک کلیک است و بس؛ به سرعت خودروی مسافربر خود را دریافت خواهید کرد.

اسنپ برای شما سادگی را به ارمغان آورده و در کنار آن، سرعت نیز از مشخصه‌های اصلی ما است. با استفاده از اپلیکیشن اسنپ به سادگی هرچه تمام‌تر در کمترین زمان ممکن می‌توانید به خودروی خود دسترسی داشته باشید. فرایند کلی به گونه‌ای چیده شده که بدون در نظر گرفتن اینکه درخواستتان را در خانه، محل کار و یا حتی در خیابان ثبت کرده‌اید، به صورت خودکار نزدیک‌ترین اسنپ در خدمت شما قرار بگیرد. ما نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا پروسه درخواست تا دریافت خودرو بسیار ساده باشد تا همه افراد از سرویس‌دهی ما نهایت لذت و استفاده را ببرند.

به صرفه و اقتصادی
ما در اسنپ هزینه‌ها را به گونه‌ای محاسبه می‌کنیم تا کاربران سفر خود را با رضایت کامل به پایان برسانند.

اسنپ همواره به دنبال این هدف بوده که کاربران به صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین سفر خود را داشته باشند. اما این موضوع به آن معنا نیست که ما به فکر رانندگان عزیز نیستیم. ما با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده تلاش داریم که هزینه سفر را به گونه‌ای تعیین کنیم که هر دو طرف از سفر خود رضایت کامل داشته باشند. کارشناسان ما همه روزه در تلاش هستند تا با بهبود سیستم محاسبه هزینه، بهترین و منصفانه‌ترین مبالغ برای سفرهای شما تعیین شود. از طرفی ما با برگزاری کمپین‌ها و طرح‌های تشویقی سعی در جلب رضایت صد در صدی شما عزیزان هستیم.
برچسب ها

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد