مزایده آنلاین

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

مزایده آنلاین

کالا
دی آفر

آیا برای شما هم پیش اومده که دوست داشته باشین کالاهایی که لازم دارین با قیمتی که خودتون دوست دارین خریداری کنید؟

مثلا یک گوشی موبایلو به جای 1 میلیون تومان ، 200 هزار تومان بخرین؟ یا یک وسیله کاربردی دیگه مثله دوچرخه رو به جای 2 میلیون تومان ، 500هزار تومان بخرین؟ اصلا آیا شدنی هست این کار؟ اگه مایل هستین که بدونین چجوری میشه این کارو انجام داد پس لطفا ادامه مطلب رو مطالعه بفرمایید.
مزایده در اصل به معنای فروش جنس یا عرضه خدمات به بالاترین قیمت پیشنهادی توسط مشتری می باشد. حسن مزایده این است که شما می توانید با مبلغ کمتری جنسی را با قیمت مناسب تهیه نمایید.
گاهی وقت ها برایمان پیش آمده که در حین عبور از خیابان چشممان به یک وسیله و یا کالایی برخورد کند که توان خرید آن از عهده ما خارج باشد. فروشگاه مزایده آنلاین نت وان در اصل با همین هدف راه اندازی شده است که شما می توانید با بررسی مزایده های موجود در سایت و دادن پیشنهادی که توان پرداخت آن را دارید ، در مزایده مورد نظر شرکت کرده و در صورت اینکه پیشنهاد شما از باقی پیشنهادات بالاتر بود ، به عنوان برنده مزایده اعلام و جنس خود را خریداری نمایید.

در مورد روش کار نِت وان باید بیان کنیم که در این سایت از 3 روش متفاوت، خاص و پر از هیجان مزایده آنلاین پیشنهاد مخفی، پیشنهاد آشکار، تایم کوب استفاده شده که شما می توانید با مراجعه به راهنما و قوانین سایت از نحوه اجرای مزایده و قوانین اجرایی مربوط به آن روش مطلع گردید.

یکی از مزایای این فروشگاه این بوده که کالاهای عرضه شده در آن نو و در اکثر موارد دارای گارانتی شرکت های رسمی و ضمانت پس از فروش می باشند. البته ما علاوه بر این مسئله در حال حاضر دارای نماد اعتماد از مرکز توسعه و تجارت الکترونیکی نیز هستیم که همین مسأله ثابت می کند که ما با پشتیبانی منظم و دقیق در خدمت شما خواهیم بود و خود را نسبت به درخواست های شما متعهد می دانیم.
مزایده آنلاین نِت وان
NetOne.ir

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد