هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد

قیمت محصول:

توافقی

0

هتل آپارتمان نخل فردوس مشهد

رزرو هتل و بلیط
دی آفر
هتل آپارتمان ویستا مشهد در سال 1392 در محدوده خیابان دانشگاه ، خیابان گلستان غربی تاسیس گردید. هتل ویستا دارای 5 طبقه مجهز به آسانسور مشتمل بر 30 باب واحد اقامتی شامل آپارتمان های یکخوابه 70 و 90 متری بزرگ می باشد که ظرفیت پذیرش 160 نفر را دارامی باشد.

هتل آپارتمان ویستا واقع شده در یکی از بهترین نقاط مشهد با دسترسی سریع و آسان به متروی مشهد، مرکز خرید آلتون و مرکز خرید زیست خاور است. همچنین فاصله بین هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) را می توانید در 14 دقیقه با خودرو طی کنید ضمن اینکه خود هتل چندین نوبت سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم مطهر دارد.

از ویژگی های خوب هتل آپارتمان ویستا مشهد می توان به داشتن پارکینگ مسقف و همچنین آپارتمان های تمیز و بزرگ یکخوابه با امکانات رفاهی کامل اشاره کرد.

هتل ویستا دارای کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، رستوران بزرگ با ظرفیت 160 نفر، اینترنت رایگان (محدود) در اتاق و لابی، دستگاه واکس کفش و همچنین گشت های نیمروزی (با هزینه) برای مهمانان هتل تدارک دیده است.

آپارتمان های هتل مجهز به تمامی امکانات رفاهی و تجهیزات مناسب هستند.

امکانات آپارتمان ها شامل: تلویزیون LCD ، صندوق امانات، تلفن، دراور و کمد لباس، کتری برقی، ماکروفر، آپاژور، آشپزخانه مجهز، هود و ظرفشویی، سیستم سرمایشی اسپلیت و گرمایشی مرکزی، سرویس بهداشتی ایرانی وفرنگی و حمام با وسایل حمام، مبلمان و میز ناهار خوری، چای و آب معدنی و مینی بار

هتل آپارتمان ویستا به دلیل نوساز بودن و تمیزی واحد ها و فضای هتل و امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد مقدس به شمار می آید.

قانون خردسال: تا 3 سال رایگان و 3 الی 5 سال در صورت عدم استفاده از تخت نیم بها و 5 سال به بالا بزرگسال محسوب می شود.

فاصله تا حرم: 14 دقیقه با خودرو

آدرس: خیابان دانشگاه - خیابان گلستان - نبش گلستان غربی 3

تلفن رزرواسیون هتل: 33660642-051
وب سایت: www.biasafar.ir

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد