فروش تجهیزات آزمایشگاهی هانا مدل تستر PH مدل HI98115

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

فروش تجهیزات آزمایشگاهی هانا مدل تستر PH مدل HI98115

ماشین های اداری
دی آفر
توضیحات محصول:

تستر قلمی PH مدل HI98115
مناسب برای خاک و کشاورزی GROLINE
تستر PH مدل HI98115 : پی اچ متر قلمی HI98115 تستر pH گرولاین می باشد که قابلیت های پیشرفته ای برای اندازه گیری در محلول های مغذی هیدروپونیک را دارد. این دستگاه عملکرد بسیار ساده ای دارد که با استفاده از آن می توان تمامی موارد شامل خاموش و روشن کردن و کالیبراسیون آن را تنها با یک کلید انجام داد. HI98115 دارای الکترود pH قابل تعویض HI1271 می باشد که در صورت نیاز می توان به جای خرید یک دستگاه جدید تنها الکترود آن را جایگزین کرد. این دستگاه همراه با کیف قابل حمل و محلول های کالیبراسیون عرضه می شود.
Hanna-iran.com

جزئیات پی اچ متر قلمی HI98115

تستر pH مخصوص مواد هیدروپونیک (HI98115) با بسیاری از ویژگی های پیشرفته ای که در تجهیزات گرانبهای پرتابل یافت می شوند، طراحی شده است. این ویژگی ها شامل کالیبراسیون یک یا دو نقطه ای اتوماتیک، شناخت اتوماتیک بافر، علامت های بافر کالیبره شده، شاخص پایداری، شاخص کمی باتری و خاموشی خودکار قابل انتخاب می باشد.
Hanna-iran.com

دستگاه HI98115 در یک نگاه:
اقتصادی:
دستگاه HI98115 با ویژگی های کامل خود در قیمتی عرضه می شود که تمامی افرادی که نیاز به اندازه گیری pH دارند، می توانند هزینه ی آن را تأمین کنند.
نمایشگر بزرگ:
LCD بزرگ این دستگاه مقادیر اندازه گیری شده، شاخص پایداری، شاخص کمی باتری و علامت های کالیبراسیون را نمایش می دهد.
الکترود pH قابل تعویض:
الکترود HI1271 که با ژل پر شده و همراه دستگاه ارائه می شود دارای 103 میلی متر طول است. قطر انتهایی این الکترود 8 میلی متر است. این الکترود باریک به آسانی در لوله های آزمایش، شیشه های کوچک دارو و هر ظرفی که ورودی کوچک دارد، وارد می شود.
Hanna-iran.com

کالیبراسیون اتوماتیک:
دستگاه HI98115 در یک یا دو نقطه به صورت اتوماتیک کالیبره می شود. بافر های کالیبراسیون به صورت خودکار شناسایی می شوند و پس از کالیبراسیون، مقادیر بافر های استفاده شده به عنوان یک علامت روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود.
شاخص پایداری:
علامت یک ساعت شنی تا رسیدن به نتیجه پایدار، روی صفحه نمایش داده می شود. به محض پایدار شدن نتیجه ی آزمایش، علامت محو شده و می توان عدد روی صفحه را گزارش کرد.
خاموشی خودکار:
شما می توانید دستگاه را روی گزینه های متفاوت خاموشی خودکار تنظیم کنید. گزینه ها شامل خاموشی پس از 8 و 60 دقیقه بلا استفاده بودن تستر می باشد. این گزینه به ذخیره عمر باتری در مواقعی که دستگاه روشن مانده، کمک می کند. این گزینه را می توان غیر فعال نیز کرد.
عمر باتری طولانی:
دستگاه HI98115 دارای یک باتری با عمر طولانی و استثنایی حدود 1000 ساعت می باشد. شاخص کمی باتری روی صفحه نمایشگر با کم شدن قدرت باتری ظاهر می شود.
کیف قابل حمل پلاستیکی:
این دستگاه همراه با پراب، محلول های کالیبراسیون و محلول های تمیز کننده در یک کیف قابل حمل با دوام عرضه می شود.
در صورتیکه محصول HI98115را انتخاب نموده اید می توانید از طریق شماره گیری شماره های ذیل با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و محصول مورد نیاز خود را با کارت گارانتی 2 سال و 10 سال خدمات پس از فروش از تنها نمایندگی انحصاری شرکت هانا در ایران و با قیمتی استثنایی، ضمانت اصالت کالا، پرداخت درب منزل و در کوتاهترین زمان دریافت نمایید
Hanna-iran.com
021-33311427
09199195237

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد