فروش ابزار اندازه گیری دقیق هانا مدل تستر pH مدل HI98107

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

فروش ابزار اندازه گیری دقیق هانا مدل تستر pH مدل HI98107

ماشین های اداری
دی آفر
توضیحات محصول:
تستر pH مدل HI98107
تستر pH مدل HI98107 : پی اچ متر HI98107 تستر قلمی طراحی شده به صورت جیبی با دقت بالا ، ضد آب ، جهت اندازه گیری میزان pH موجود در آب می باشد . این تستر جیبی ساده با کارکرد بسیار آسان دستگاهی به همراه الکترود دما با قابلیت تصحیح دمایی اتوماتیک می باشد. این دستگاه تنها با دو کلید ساده کار می کند .

نمایشگر ( LCD ) دستگاه با سایز بزرگ شرایط تست و خوانش نتیجه تست را برای کاربر که در حال تست pH می باشد آسان می کند. طراحی ارگونومیک دستگاه با ضخامت 7 اینچ و وزن بسیار سبک آن باعث می شود به راحتی در دست قرار بگیرد و راحتی کار با دستگاه را به همراه دارد.

دستگاه HI98107 دارای طراحی ضد آب و قابل حمل می باشد ، بنابراین کاربر بدون نگرانی دستگاه را جابجا می کند . اتصال پارچه ای دستگاه HI98107 باعث می شود سطح بزرگی تر نسبت به جانکشن های سرامیکی استاندارد داشته باشد.

این دستگاه برای اندازه گیری های محیطی ، صنعتی و آزمایشگاهها بسیار مناسب می باشد.

Hanna-iran.com


پی اچ متر قلمی HI98107


پی اچ متر قلمی HI98107 با نمایشگر بزرگ و خوانش راحت امکان نمایش عدد pH و دما را بطور همزمان دارد.

pH نمایش داده شده بر روی نمایشگر با رزولوشن 0.1 می باشد.

سنسور دمایی محافظت شده دستگاه ، قابلیت تصحیح دمایی سریع را دارد.

رنج اندازه گیری pH توسط دستگاه HI98107 از 0.00 تا 14.00 می باشد. مقدار دمای اندازه گرفته شده بر روی دستگاه بر حسب سانتیگراد و فارنهایت نمایش داده می شود. صفحه نمایشگر دارای علائم نشاندهنده کالیبراسیون و ثبات می باشد.

هنگامی که دستگاه روشن می شود میزان در صد باتری بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود . بدین وسیله کاربر میزان باتری دستگاه را بررسی نموده و در نظر دارد.

الکترود PH از یک طرح سل رفرنس خاص استفاده می کند که از جانکشن پارچه ای قابل استخراج می باشد.

یک اتصال پیچیده نتایج نامنظم را نشان می دهد که تثبیت نخواهد شد. به سادگی با استخراج بخش کوچکی از پارچه از کنتور ، با قرار دادن یک سطح تازه و تمیز ، هرگونه گرفتگی را پاک خواهید کرد. امکان پاک کردن هرگونه گرفتگی باعث افزایش عمر الکترود pH می شود.

Hanna-iran.com


کالیبراسیون دستگاه HI98107 توسط فشردن دکمه کالیبراسیون که بر روی دستگاه قرار دارد انجام می شود. با فشردن دکمه کالیبراسیون ، دستگاه به طور اتوماتیک با استفاده از دو بافر 4 و 7 در دو نقطه کالیبره می شود. زمانیکه الکترود دستگاه در داخل بافرهای کالیبراسیون است منتظر می مانیم تا بر روی صفحه نمایشگر عدد کالیبراسیون ثابت شود . در این زمان دستگاه عدد کالیبراسیون را ذخیره می کند.

دستگاه دارای قابلیت خاموشی خودکار می باشد. خصوصیت خاموشی خودکار بعد از 8 دقیقه و 60 دقیقه فعال می شود. جهت تنظیم کردن دستگاه دکمه ای برروی آن قرار گرفته که به وسیله آن Mode دستگاه را تعیین می کنیم.
در صورتیکه محصول HI 98107را انتخاب نموده اید می توانید از طریق شماره گیری شماره های ذیل با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و محصول مورد نیاز خود را با کارت گارانتی 2 سال و 10 سال خدمات پس از فروش از تنها نمایندگی انحصاری شرکت هانا در ایران و با قیمتی استثنایی، ضمانت اصالت کالا، پرداخت درب منزل و در کوتاهترین زمان دریافت نمایید
Hanna-iran.com
021-33311427
09199195237


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد