تجهیزات اندازه گیری هانا پی اچ متر وmV متر پرتابل HI8424

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

تجهیزات اندازه گیری هانا پی اچ متر وmV متر پرتابل HI8424

ماشین های اداری
دی آفر
توضیحات محصول:
پی اچ وmV متر پرتابل HI8424

پی اچ متر وmV متر پرتابل HI8424 : دستگاه پرتابل و ضد آب مناسبی جهت سنجش pH، ORP و دما می باشد. این دستگاه به همراه موارد زیر تأمین می گردد: کیف قابل حمل محافظتی، الکترود pH با بدنه پلاستیکی PEI، پراب دمایی از جنس فولاد ضد زنگ، ساشه های بافر کالیبراسیون و ساشه های محلول تمیزکننده ی الکترود. این دستگاه ویژگی کالیبراسیون اتوماتیک یک یا دو نقطه ای را دارا می باشد. مشاهدات انجام شده برای انحرافات دمایی متفاوت به طور اتوماتیک به وسیله ی یک پراب دمایی جداگانه تصحیح می شود.
Hanna-iran.com

pH متر پرتابل HI8424
جزئیات :
HI8424 ، دستگاه pH متر وmV متر پرتابل اقتصادی است. این دستگاه دو ورودی جداگانه برای الکترود pH با اتصال BNC و پراب دمایی ترمیستور دارد. اتصال BNC یک اتصال جهانی است که به کاربران این امکان را می دهد تا از رنج گسترده ای از الکترودهای pH وORP برای کاربرد های متنوع استفاده کنند. انجام تست بوسیله این دستگاه با توجه به امکان کالیبراسیون اتوماتیک یک یا دو نقطه ای (به وسیله ی مقادیر از پیش تعریف شده 4.01، 7.01، 10.01) بسیار ساده است. سادگی عملیات اندازه گیری و قیمت اقتصادی این دستگاه ، آن را به یکی از محبوب ترین تجهیزات موجود در بازار تبدیل کرده است.
مشخصات دستگاه در یک نگاه:
ضد آب
HI8424 دارای بدنه مقاوم و مستحکمی است که می تواند از هرگونه ورود آب به داخل آن و صدمه به الکترونیک دستگاه ممانعت به عمل آورد.
کالیبراسیون
کالیبراسیون دستگاه به صورت یک یا دو نقطه ای توسط بافرهای از پیش برنامه ریزی شده (4.01، 7.01، 10.01) صورت می گیرد.
تصحیح دمایی خودکار
اندازه گیری های مربوط به این گزینه توسط یک پراب دمایی جداگانه انجام می شود.
صحت و دقت بالا در اندازه گیری ORP
در بازه های بین mV 699.9- تا mV 699.9+ صحت دستگاه به صورت خودکار از مقدار mV 1 به میزان mV 0.1 تغییر می کند. دقت آن در این بازه مقدار mV 0.2 ± می باشد.
خاموشی خودکار
با فعال کردن گزینه خاموشی خودکار به منظور ذخیره باتری دستگاه، آن را پس از 20 دقیقه خاموش می کند.
نشانگر شارژ کم باتری
این نشانگر زمانی که عمر باتری به میزان 5 درصد عمر اولیه خود رسید، به کاربر هشدار می دهد که در آینده نزدیک نیاز به تعویض باتری وجود دارد.
در صورتیکه محصول HI8424 را انتخاب نموده اید می توانید از طریق شماره گیری شماره های ذیل با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و محصول مورد نیاز خود را با کارت گارانتی 2 سال و 10 سال خدمات پس از فروش از تنها نمایندگی انحصاری شرکت هانا در ایران و با قیمتی استثنایی، ضمانت اصالت کالا، پرداخت درب منزل و در کوتاهترین زمان دریافت نمایید
Hanna-iran.com
021-33311427
09199195237

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد