فروش تمامی تجهیزات ازمایشگاهی در ایران با برند HANNAتستر TDS مدل HI98302

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

فروش تمامی تجهیزات ازمایشگاهی در ایران با برند HANNAتستر TDS مدل HI98302

ماشین های اداری
دی آفر
توضیحات محصول:
Hanna-iran.com

تستر TDS مدل HI98302 جهت سنجش TDS ضدآب

تستر TDS مدل HI98302 : HI98302 کمپانی هانا دستگاهی جهت سنجش کل جامدات محلول (TDS) تا میزان 10.00ppt (g/L) می باشد. این تستر جیبی دستگاه مستحکم و قابل اطمینانی می باشد. ضخامت دستگاه 0.7 اینچ بوده و طراحی ارگونومیک آن باعث راحتی در استفاده از دستگاه می باشد. کار کردن با این تستر به دلیل عملکرد آن تنها با دو کلید ( یکی برای خاموش و روشن کردن و دیگری برای کالیبراسیون) بسیار آسان می باشد.
Hanna-iran.com

دستگاه HI98302
جزئیات:
LCD بزرگ این تستر توانایی نمایش همزمان نتایج TDS و دما را دارا می باشد. نتایج TDS با صحت 0.01ppt و دقت ±2% نمایش داده می شوند. رنج TDS در مدل HI98302 از مقدار 0.00 ppt تا 10.00 ppt متغیر می باشد. یک سنسور دمایی امکان تصحیح دمایی اتوماتیک در اندازه گیری های TDS را فراهم می کند. دما را می توان با واحد های سانتی گراد یا فارنهایت مشاهده کرد. صفحه LCD تستر دارای شاخص های پایداری و علامت کالیبراسیون می باشد. میزان درصد باتری در ابتدای کار دستگاه، میزان باتری باقی مانده را به کاربر هشدار می دهد.
نتایج TDS به وسیله ی الکترود آمپرمتری گرافیتی که در برابر اکسیداسیون مقاومت می کند، اندازه گیری می شود که باعث در اختیار داشتن تکرار پذیری بهتر نتایج خواهد شد. استفاده از گرافیت همچنین مقدار اثرات پلاریزاسیون معمول در تستر های آمپرمتری را کاهش می دهد.
کالیبراسیون با استفاده از فشردن کلید کالیبراسیون روی دستگاه انجام می گیرد. برای انجام کالیبراسیون، با قرار گرفتن در حالت کالیبراسیون دستگاه، پراب در استاندارد کالیبراسیون 6.44 ppt نگه دارید. پس از شناخت مقدار استاندارد و رسیدن به پایداری، این دستگاه به صورت اتوماتیک کالیبراسیون را قبول می کند و مقدار آن را ذخیره می کند.
ویژگی های تنظیمات شامل زمان بندی خاموشی خودکار و واحد های دما می شود. گزینه های خاموشی خودکار شامل 8 دقیقه، 60 دقیقه و یا غیر فعال بودن این گزینه می شود. برای رفتن به حالت تنظیمات، کاربر می بایست کلیدی که در محفظه ی باتری قرار داده شده است، را فشار دهد.
در صورتیکه محصول HI98302را انتخاب نموده اید می توانید از طریق شماره گیری شماره های ذیل با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و محصول مورد نیاز خود را با کارت گارانتی 2 سال و 10 سال خدمات پس از فروش از تنها نمایندگی انحصاری شرکت هانا در ایران و با قیمتی استثنایی، ضمانت اصالت کالا، پرداخت درب منزل و در کوتاهترین زمان دریافت نمایید
Hanna-iran.com
021-33311427
09199195237


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد