اسمارت گارد مدل کوین پرو 7

قیمت محصول:

980000

0

اسمارت گارد مدل کوین پرو 7

لوازم جانبی کالای دیجیتال
دی آفر
پیشرفت در دنیای امروز بدون استفاده از فن آوری های مدرنی همچون تلفن همراه امری بیهوده می نماید. بدون شک هرچه یک محصول کامل تر – کارآمدتر و منحصر به فردتر باشد و همگام با پیشرفت های روز قدم بردارد، ارزشمندتر نیز خواهد بود. نظر به پیشرفت های فناوری روز دنیا، سیستم های کنترل و امنیتی موجود در بازار هنوز از اِشکالات و نقطه ضعف هایی برخوردارند که این نواقص همچنان منجر به آسیب پذیری هرچه بیشتر در مقابل شیوه های نوین می گردد. در این میان، نیاز به استفاده از سیستم های پیشرفته تر با کاربردهای آسان تر مانند دستگاه حاضر بیش از پیش احساس می شود. در اختراع این دستگاه، تا حد امکان سعی شده است تا با شناخت و رفع نواقص و کاستی های موجود در سایر سیستم های قدیمی ، گامی موثر در جهت ایجاد آسایش خاطر مالکین آنها برداشته شود.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بهترین سیستم باید دارای چه خصوصیاتی باشد. می توان با اطمینان گفت، امروزه دوره سیستم های قدیمی به تدریج رو به زوال بوده و جای خود را به سیستم های پیشرفته میدهند. یکی از مهمترین دلایل این جایگزینی، بالا بردن امنیت در سیستم های پیشرفته میباشد.



اسمارت گارد، سیستم هوشمند و منحصر به فردی است، که نه تنها دارای امکانات معمول سایر سیستم های کنترل و امنیتی است، بلکه از طریق تلفن همراه مالک آن نیز، از هر فاصله ای بدون نیاز به کامپیوتر و یا اینترنت کنترل می شود. ارتباط میان مالک و این سیستم از طریق سیم کارت داخل دستگاه صورت می گیرد. شایان ذکر است، استفاده از این دستگاه بسیار سهل و برای تمامی افراد قابل فهم و امکان پذیر می باشد.



دستگاه اسمارت گارد یک سیستم کنترل امنیتی پیشرفته وهوشمند جهت کنترل و حراست از اماکن مختلفی چون منزل محل کار گلخانه ها اتاقهای سرور و کلیه اماکنی که نیاز به کنترل و پایشهای مختلف دارند ضرورتی است مهم.

این سیستم هوشمند بگونه ای طراحی شده است که بلافاصله پس از قطع برق توسط باطریهای قابل شارژ قوی به کار خود ادامه داده ومدیران وکاربران را از این وضعیت مطلع می سازدودر صورتی که قطع برق ساعتها بطول بانجامد وشارژ باطری به ۵۰% مقدار خود برسدبا ارسال پیامک وضعیت خود را گزارش می دهد. این وضعیت هنگامی که شارژ به ۳۰% و ۱۰% رسید نیز همانگونه انجام وظیفه می کند.

اسمارت گارد قابلیت روشن وخاموش کردن ۵ زون را از راه دور دارد این ۵ زون توسط پیامک به سیستم روشن ویا خاموش شده ونتیجه عملکرد توسط پیام کوتاه به مالک گزارش می شود.

با توجه به کاربردهای متفاوت اسمارت گارد این دستگاه شامل مدلهای متنوعی می باشد.









اسمارت گارد پایش خود را توسط ۸ ورودی با سیم وسنسور حرارت وسنسور گاز انجام می دهد وبرای هر یک پیامهای مختلفی ارسال می نمایدبعنوان مثال باز شدن غیر مجاز درب،تردد غیر مجاز در محوطه، نشت گاز وآتش سوزی و………..

کلیه ورودی های سیستم ایزوله بوده وتا ۵۰۰۰ ولت تحمل انتقال شوک را دارداین ویژگی باعث می شود هر گونه اتصالی نتواند به سیستم مرکزی خسارتی وارد کند و دچار اخلال در عملکرد شود.





امکان تعریف ۱۰ کاربر که امکان تغییرات کامل برنحوه عملکرد سیستم را دارند وکلیه پیامهای اضطراری از قبیل اعلام آتش سوزی، اعلام ورود غیر مجاز ، تشخیص نشت گاز و … از هر یک از سنسورها به آنها ارسال می گردد.



نکات مهم

کلیه مدلهای اسمارت گارد نفوذ ناپذیرند.
امکان استفاده از کلیه اپراتورهای تلفن همراه امکان پذیر است.
کلیه دستگاههای اسمارت گارد شامل ۱ سال گارانتی می باشد.
سیسورها در صورت نیاز بصورت آپشن باید خریداری شود.


پس از وصل برق هر ۵ زون را با تایمر خودبا فاصله زمانی روشن کرده و از فشار لحظه ای به فیوزها و سیستم برقی و همچنین خرابی لوازم برقی جلوگیری مینماد.

امکان قطع و وصل هر زون توسط پیامک و قطع همه زونها با یک دستور و روشن کردن همه زونها نیز با یک پیامک انجام پذیر است.



اطلاع از تاریخ و ساعت زمان قطع شدن برق توسط پیامک

اطلاع از بالا رفتن یا پایین آمدن دمای تنظیم شده با تاریخ و ساعت توسط پیامک

در صورت نصب دوربین حرکتی اطلاع از ورود غیر مجاز به محوطه توسط پیامک

امکان دریافت پیامک در صورت اکتیو شدن هر یک از ۸ ورودی بصورت مجزا

نمایش عملکرد سیستم توسط نمایشگر LCD

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد