نصب پنل آکوستیک رض کو

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

نصب پنل آکوستیک رض کو

مبلمان و دکوراسیون
دی آفر

رض کو تولید کننده پنل آکوستیک برای نصب پنل اکوستیک و خرید پنل های اکوستیک خود با متخصصان فروش ما تماس بگیرید
پنل های آکوستیک را می توان در رنگ های متنوع نیز تولید کرد . درب های نیمه آکوستیک و پارتیشن های آکوستیک ، مبلمان با قابلیت جذب صوت و پارچه های اکوستیک نیزقابل تولید است . پنل های آکوستیک را می توان به صورت نسوز نیز تولید کرد پنل های آکوستیک بر روی دیوار یا سقف نصب می شوند و به کاهش صدا کمک می کند و باعث جذب صدا می شود .
پنل های آکوستیکی پن کراس متشکل از تیغه های صوتی متقاطع با ضریب جذب بالا وسه لایه از شیارهای طولی وعرضی و حفره های عمقی . پنل آکوستیک پن کراس ظرافت ساخت و طراحی ، ظاهری زیبا و بدون درز را ارائه می دهد .
پنل های آکوستیک به روز ترین سیستم کنترل صدا و جذب صدا در دنیا است. تغییر در عمق شیارها و فواصل بین آنها ، قطر سوراخ ها و چیدمان آنها و همچنین فاصله تا دیوار پشتی امکان جذب صوت در محدوه وسیعی از فرکانس ها را فراهم می آورد. پس از شبیه سازی و محاسبات صوت سالن ،‌پنل آکوستیک مورد نیاز برای هر بخش سالن جهت حداکثر کنترل صوت تعیین می شود.

پنل آکوستیک را می توان درفضاهای اجتماعات شامل سینما ، کنسرت ، هتل ، رستوران ، موسیقی ، سینمای خانگی ،آمفی تئاتر و در کارخانه ها و مجتمع های تولیدی جهت عدم عبور وجذب صدا و افزایش آکوستیک استفاده کرد


هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد