لباسشویی بوش

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

لباسشویی بوش

لباسشویی و ظرفشویی
دی آفر
بوش برند اول اروپا و یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیاست. بوش در سال ۱۸۸۶ در شهر اشتوتگارت در کشور آلمان افتتاح گردیده و بالغ بر ۱۳۰ سال قدمت دارد. در صورتیکه قصد خرید ماشین لباسشویی دارید، بدون شک لباسشویی بوش یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. لباسشویی‌های بوش تک رنگ بوده و در ظرفیت‌های ۶، ۷، ۸ و ۹ کیلوگرم می‌باشند.

لباسشویی‌های بوش در رنگ‌های سفید، سیلور (نقره‌ای)، مشکی و استیل بوده و هر مدل تک رنگ بوده و تنوع رنگ ندارند. بطور کلی لباسشویی‌های بوش ساخت کشور‌های آلمان، اسپانیا، لهستان، ترکیه و یا چین می‌باشند که در فروشگاه هورانه با شفافیت تمام کشور سازنده برای هر مدل ذکر گردیده است. لباسشویی‌های ساخت آلمان از نهایت کیفیت و طول عمر برخوردارند.

در حال حاضر لباسشویی‌های بوش با گارانتی‌های مختلفی در ایران وجود دارند. نمایندگان رسمی بوش در ایران عبارتند از: مهستان، کارا سرویس، سیهاوی و کاسپین که هر یک از مدل‌های لباسشویی بوش توسط یک یا چند شرکت ضمانت کننده گارانتی شده است، لذا در هنگام خرید لباسشویی بوش در صورت موجود بودن بیش از یک گارانتی می‌توانید گارانتی مورد نظر خود را از میان گارانتی‌ها برگزینید.
کلکسیونی از بهترین لباسشویی‌های بوش همراه تخفیفات ویژه برای شب عید.
شماره تماس 02133522725
02133522753
02133138915

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد