لوسیون بهاره

قیمت محصول:

39000

0

لوسیون بهاره

لوازم بهداشتی
دی آفر

سوالات رایج در خصوص لوسیون ضد ریزش و تقویت مو بهاره


1- آیا قطره موی بهاره به صورت تضمینی باعث رشد موهای سر شده و از ریزش مو جلوگیری می کند؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید در نظر داشته باشیم که همواره ریزش مو عوامل و علل مختلفی می تواند داشته باشد. عللی مانند آلودگی محیطی، ارثی، تغذیه، هورمونی، شامپو و نوع شوینده، استرس و بسیاری عوامل دیگر می توانند دخیل باشند. همواره پزشکان با تجزیه و تحلیل این عوامل و بررسی شرایط فرد به فرد در هر شخص اقدام به تجویز نوع درمان برای ریزش مو می نمایند و با آزمون و خطا و بررسی نتایج سع می کنند تا به بهترین نتیجه برسند.

در فرآیند تولید لسیون تقویت موی بهاره به عنوان یک محصول گیاهی همواره سعی شده تا عوامل مختلف درمانی برای قطع و کاهش ریزش مو و حتی رویش مجدد موهای سر افراد در نظر گرفته شود اما به هر حال در دنیای محصولات تقویت و ضد ریزش مو هیچ گاه نمی توان تضمین صد در صد برای قطع ریزش مو به افراد داد و حتی هر شخص و یا کمپانی و شرکتی اقدام به ارائه تضمینات در این خصوص کند می توان گفت که تا حد زیادی کذب و دروغ گفته است.



2 - لوسیون تقویت مو بهاره عوارض جانبی خاصی دارد؟

این محصول دارای مجوز و پروانه بهداشت ساخت از سازمان غذا و داروی ایران است و تهیه شده از مواد و عصاره های گیاهی می باشد و یک قطره ضد ریزش یا به عبارتی تونیک تقویتی گیاهی محسوب می شود. لوسیون بهاره باید به صورت موضعی مصرف شود و به آرامی بر روی پوست سر با قطره چاک ریخته و به آرامی ماساژ داده شود. این محصول نیازی به نسخه پزشک ندارد و با توجه به استفاده از گیاهانی مانند مورد، رزماری، سدر، بابونه و انواع ویتامینها هیچ گونه جای نگرانی برای استفاده از این محصول فوق العاده با کیفیت و عالی باقی نمی ماند.



3- خواص و شیوه اثر لوسیون بهاره چگونه است؟

نکته اول در خصوص لوسیوت تقویتی و ضد ریزش موی بهاره در این است که این محصول توسط بهترین کارشناسان ایرانی و به طور تخصصی متناسب با جنس موهای ایرانیان طراحی و تولید شده بنابر این در نقایسه با محصولات خارجی و اروپایی که برای عموم مردم دنیا ساخته شده اند می توان نتیجه گرفت که مطابقت و سازگاری این محصول با پوست و موی سر ایرانیان بسیار عالی خواهد بود و احتمال ایجاد نتایج مطلوب به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

لوسیون موی بهاره تنطیم کننده ترشحات چربی پوست سر است، محرک فولیکولهای مو می باشد و باعث درمان ریزش مو و حتی رویش مجدد خواهد شد.



4- شیوه خرید و سفارش لوسیون بهاره

برای خرید کافی است با شماره پشتیبانی ما در همین سایت تماس بگیرید یا اینکه از طریق صفحه اختصاصی محصول اقدام به ثبت مشخصات و آدرس خود کنید تا پس از تماس تیم پشتیبانی ما با شما به آدرس شما ارسال گردد. امکان پرداخت وجه در محل نیز جهت رفاه حال شما مهیا است.



خرید لوسیون تقویتی مو بهاره

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد