نمایندگی پوشک شورتی جان پد

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

نمایندگی پوشک شورتی جان پد

لوازم بهداشتی
دی آفر
پوشک بزرگسال شورتی جان پد محصول کشور ترکیه می باشد و در 4 سایز مختلف تهیه و تولید گردیده است،این پوشک با قدرت جذب بالاوفرم شورتی بودن خود باعث افزایش اعتماد به نفس در شخص سالمند می شود و او می تواند به راحتی در مکان های عمومی بدون هیچ استرسی حضور پیدا کند و فعالیت های روزمره ی خود را حتی در حالت ایستاده به انجام برساند.
پوشک شورتی جان پد canped در حال حاضر یکی از مقرون به صرفه ترین پوشک بزرگسالان شورتی موجود در بازار است، زیرا علاوه بر کیفیت مطلوب از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.
شمابه راحتی می توانید این پوشک را جایگزین پوشک های دیگر کنید چراکه هم جذب فوق العاده بالایی دارد وهم برخلاف کش های محکم تعبیه شده بسیار راحت است، فرم شورتی پوشک جان پد باعث شده تاشباهت زیادی به لباس زیر معمولی بیمار داشته باشد و از این رو به شخص اعتماد به نفس و آرامش زیادی منتقل می کند.
کیفیت بالا و لطافت این محصول احساس راحتی و آرامش زیادی را به سالمندان منتقل می کند و کمک می کند شخص نقاهت خود را با آرامش بیشتری پشت سر بگذارد تا بهبود کامل خود را باز یابد.
شما می توانید پوشک بزرگسال شورتی جان پد canped را از سایت راستین طب rastinteb.com با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت تکی و کارتنی خریداری نمایید.
خرید و سفارش از طریق تلفن و تماس با 09107647696 (کردی)

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد