نمایندگی فروش پوشک ابری فلکس

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

نمایندگی فروش پوشک ابری فلکس

لوازم بهداشتی
دی آفر
پوشک بزرگسال شورتی ابری فلکس abriflex محصول شرکت آبنا abena و کشور دانمارک می باشد.یکی از ویژگی های پرطرفدار این محصول فرم شورتی بودن آن است که همین موضوع تعویض را برای مصرف کننده خیلی راحت می کند همچنین هنگام تعویض احتیاجی به جا به جایی افرادی که نمی توانند حرکت کنند،ندارد.
شباهت فوق العاده زیاد پوشک شورتی ابری فلکس به شورت معمولی به روحیه ی بیمار کمک زیادی می کند و مانع از معذب شدن او در مکان های عمومی می گردد؛ این پوشک بر خلاف جذب فوق العاده بالا و سریع خود حجیم نشده و زیرلباس ایجاد برجستگی نمی کند.
پوشک شورتی ابری فلکس با به کارگیری الیاف مرغوب و مواد اولیه ی مطابق با استانداردهای بهداشتی ، توانسته مقام دومین پوشک خوب جهان را از آن خود کند.
درماتولوژی پوشک شورتی ابری فلکس مورد بررسی قرار گرفته و سلامت امراض پوستی آن توسط متخصصان پوست تایید شده ،در بافت این محصول پسماندهای صنعتی،نفتی و شیمیایی هیچ دخالتی ندارند و از این رو استفاده از این پوشک هیچ آسیب پوستی را برای مصرف کننده به همراه نخواهد داشت.
شما می توانید پوشک بزرگسال شورتی ابری فلکس abriflex را از سایت راستین طب rastinteb.com با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.
خرید و سفارش از طریق تلفن و تماس با 09107647696 (کردی)




هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد