مرجع سینما، تلویزیون و بازیگران فیلم ها و سریال های ایرانی

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

مرجع سینما، تلویزیون و بازیگران فیلم ها و سریال های ایرانی

کنسرت سینما و تئاتر
دی آفر
شما اطلاعات مورد نیازتان درباره فیلم ها، سریال ها و هنرمندان سینما و تلویزیون ایران را از کدام مرجع آنلاین به دست می آورید؟ سایتی که مثل IMDb بتواند تمام نیازهای شما درباره سینما و تلویزیون برطرف کند و بتواند راهنمای شما در استفاده از این آثار باشد؟ یا مثلا تا به حال برای شما پیش آمده که بخواهید بدانید محبوب ترین سریال‌های روی آنتن از نگاه مخاطبان کدامند یا 50 فیلم برتر سینمای ایران به انتخاب مردم چه آثاری هستند؟ حق با شماست! تاکنون چنین سایتی در فضای آنلاین برای مخاطبان ایرانی و فارسی زبان وجود خارجی نداشته اما اکنون دیگر جای نگرانی نیست!

منظوم؛ مرجع سینما و تلویزیون ایران عنوان سايتي با رويكردی نوين در اين عرصه استكه با توجه به نياز مخاطبان به دسترسي آسان به اطلاعات سینما و تلویزیون طراحی شده است. منظوم بستری است برای همه‌ی مخاطبان سینما و تلویزیون تا در میان بازیگران مورد علاقه‌ خود گشت و گذار کنند، با دیگران تبادل نظر کنند، نقد فیلم ها و سریال ها را بخوانند و از اخبار فیلم ها و بازیگران ایرانی مطلع شوند! یعنی به زبان ساده تر در منظوم تلاش بر آن است تا تمام نیازهای سینمایی و تلویزیونی مخاطب شناسایی و راهی برای پاسخگویی به آ‌ن‌ها پیدا شود. برای درک بهتر این موضوع کافی است به صفحه اختصاصی فیلم فیلم نهنگ عنبر 2 سر بزنید یا پروفایل محمدرضا گلزار را ببینید.

در واقع، منظوم منظومه‌ای است منظم، از هرآنچه در حوزه‌ی سینما و تلویزیون به آن نیاز دارید. بديهي است كه امروزه با توجه به گستردگي شبكه هاي اجتماعي و اپليكيشن هاي موبايلي، انتظار و توقع مخاطبان، دسترسي سريع و آسان به حجمي عظيم از اطلاعات در مدت زماني اندك مي باشد.

فرصت را از دست ندهید و همین الان به منظوم سر بزنید!

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد