هانا ایران نماینده انحصاری هانا - تماس 02133311427 - بررسی مدل HI98118

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

هانا ایران نماینده انحصاری هانا - تماس 02133311427 - بررسی مدل HI98118

آموزشگاه ها و دوره های آموزشی
دی آفر
توضیحات محصول:

http://www.https://hanna-iran.com

تستر PH مدل HI98118 قلمی مختص خاک و کشاورزی GROLINE

تستر PH مدل HI98118 : دستگاه HI98118 جدیدترین مدل جیبی طراحی شده توسط کمپانی هانا جهت اندازه گیری pH و دما می باشد. این دستگاه قابلیت اندازه گیری در محلول های مغذی هیدروپونیک را دارد. ضخامت آن تنها 0.7 اینچ می باشد و ساختارش به گونه ای است که به آسانی در دستانتان جای می گیرد. HI98118 صفحه نمایشگر بزرگی دارد که خواندن اطلاعات را برای کاربران بسیار آسان می سازد. تمام مقادیر pH و دما همراه با کالیبراسیون، پایداری و شاخص کمی باتری در صفحه نمایش نشان داده می شوند. تمامی فرایندها با استفاده از تنها دو کلید انجام پذیر هستند. یکی از آن ها جهت خاموش یا روشن کردن دستگاه به کار می رود و دیگری جهت کالیبراسیون اتوماتیک یک یا دو نقطه ای استفاده می شود.

پی اچ متر قلمی HI98118
جزئیات
تستر pH جیبی گرولاین HI98118 راه حل قابل دسترسی جهت اندازه گیری pH در محلول های مغذی هیدروپونیک می باشد. برای داشتن رشد مطلوب، برقراری و حفظ pH بهینه ضروری به نظر می رسد. با یک حساب سرانگشتی ساده می توان متوجه شد که با بالا رفتن مقدار pH حلالیت مواد معدنی و مغذی کاهش می یابد. اطلاع از مواد مغذی محلول در بستر برای رشد گیاهان حائز اهمیت می باشد. pH محلول های مغذی همچنین می توانند روی باکتری ای که باعث تثبیت نیتروژن می شود، نیز تأثیر گذار باشد. هر گیاهی مقدار pH بهینه مخصوص به خود را دارد. در انتهای این کاتالوگ جدولی برای میزان رنج pH ایده آل در گیاهان مختلف آماده شده است.
دستگاه HI98118 را می توان علاوه بر تست محلول های مغذی، برای اندازه گیری pH خاک نیز استفاده کرد. روش Pour Through Sampling در شمال ایالت کارولینا ی آمریکا مطرح شد. این روش برای گیاهان گلدانی (که در آن مقدار 50 میلی لیتر آب خارج شده از گلدان بعد از آبیاری جمع آوری و تست می شود) مورد استفاده قرار می گیرد.
برای اندازه گیری pH خاک به عنوان دوغاب، USDA پیش نهاد می کند که مخلوطی از یک نسبت خاک و یک نسبت آب آماده کنیم. به این دوغاب 10 دقیقه استراحت می دهیم تا جامدات ته نشین شده و امکان اندازه گیری مایع بالایی را داشته باشیم.
دستگاه HI98118 حین کاربری آسان خود، دستگاه بسیار پیشرفته ای است. دو کلید در جلوی دستگاه تعبیه شده است. یکی برای خاموش و روشن کردن ان و دیگری برای وارد شدن به فاز کالیبراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. یک کلید سومی در محفظه باتری وجود دارد که تنظیم آن را بر اساس نیاز کاربر امکان پذیر می کند. تنظیمات شامل انتخاب واحد نمایش دما به سانتی گراد و فارنهایت، خاموشی خودکار از 8 و 60 دقیقه و یا غیر فعال بودن این گزینه و نهایتا انتخاب بین استاندارد کالیبراسیون سریع pH/EC هانا یا مقادیر بافرهای قدیمی : 4.1، 7.01 و 10.01.

مشخصات دستگاه HI98118 در یک نگاه:
سنسور دمای داخلی برای تصحیح اتوماتیک انحرافات دمایی
اتصال قابل تعویض برای تمیزکاری هرگونه آلودگی که باعث گرفتن نتایج نامنظم می شود.
شاخص پایداری که به محض اینکه نتیجه پایدار به دست آمد، محو می شود.
کالیبراسیون اتوماتیک یک یا دو نقطه ای با فشردن یک نقطه
استفاده از استاندارد کالیبراسیون سریع pH/EC در مقدار pH 6.86. این استاندارد می تواند برای کالیبراسیون هدایت در نیز 5,000 μS/cm نیز مورد استفاده قرار گیرد.
مقدار باتری باقی مانده به صورت درصدی در صفحه نمایشگر هنگام روشن شدن نشان داده می شود.
شاخص کمی باتری که با رسیدن عمر آن به کمتر از 10% نشان داده می شود.
​سطوح pH بهینه برای گیاهان
در صورتیکه محصول HI 98118 را انتخاب نموده اید می توانید از طریق شماره گیری شماره های ذیل با کارشناسان فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و محصول مورد نیاز خود را با کارت گارانتی 2 سال و 10 سال خدمات پس از فروش از تنها نمایندگی انحصاری شرکت هانا در ایران و با قیمتی استثنایی، ضمانت اصالت کالا، پرداخت درب منزل و در کوتاهترین زمان دریافت نمایید
Hanna-iran.com
021-33311427
09199195237
----------
https://hanna-iran.com/product/hi98118/
----------

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد