کاشت مو در افراد سالمند

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

کاشت مو در افراد سالمند

سالن های آرایش و زیبایی
دی آفر
انگیزه جراحی کاشت مو گرچه در جوانان بسیار بیشتر است ولی در افراد مسن هم در حد قابل قبولی ممکن است وجود داشته باشد. پزشک باید توجه داشته باشد که هرچه تعداد عمل‌ها کمتر باشد، زیرا هم از نظر هزینه و هم از نظر اینکه هرعمل فرد مسن را در خطر قرار می‌دهد بهتر می باشد ...

چه نکته هایی برای کاشت مو در افراد سالمند وجود دارد:



1-یک مرد با سن 50 سال یا مسن تر ممکن است مبتلا به بیماری های مزمنی باشد که قبل از انجام عمل کاشت مو و یا هر گونه عمل دیگر باید برسی و درمان شود و یا این که حد اقل تحت کنترل قرار گیرد . این بیماریها به ندرت خطری جدی برای انجام عمل کاشت مو محسوب می گردد و کنترل آنها بیشتر به منظور کاهش احتمال خطرآفرینی صورت می گیرد . پزشکان متخصص در کلینیک رویان مو سلامت افرادی کار آزموده و دارای توانایی و مهارتهای لازم در برخورد و کنترل اینگونه بیماریهاهستند و در صورت لزوم با پزشکان متخصص در سایر رشته ها مشاوره می نمایدند .

2-یکی از مهم ترین نکته ها در عمل کاشت مو این است که فرد بیمار چنان چه دارای هر گونه سابقه ی بیماری به خصوص بیماری های مزمن است،موظف است قبل از هر گونه اقدامی آن را به پزشک متذکر شود. اغلب این بیماریها چندان خطرناک نبوده و در صورت اطلاع پزشک به راحتی قابل کنترل می باشند .

3-در صورتی که فرد به بیماری مزمن قلبی مبتلا باشد ممکن است پیوند موی طبیعی برای وی در چند مرحله کوتاه مدت انجام شود تا از هرگونه خطر ناشی از انجام چنین عملی در یک مرحله طولانی مدت اجتناب گردد . بیماریی هایی که قبل از انجام عمل پیوند مو نیاز به کنترل دارند عبارتند از :فشار خون ، بیماریهای قلبی ، دیابت و اختلالات خونی .اصلی ترین داروهایی که قبل از انجام پیوند موی طبیعی نیاز به تغییر دوز یا قطع مصرف دارند عبارتند از وارفارین (کومارین ) و آسپیرین . این داروها سبب کاهش قابلیت انعقاد خون می گردند .

نکات و تصیه های دیگر:

1-بیماران مسن اواخر دهه 60 یا 70 یا حتی 80 می‌توانند داوطلب مناسبی برای پیوند مو باشند زیرا بسیاری از این بیماران آرزو دارند تنها مقداری مو داشته باشند و تقاضای موی پرپشت ندارند.

2-رشد موها با افزایش سن و به خصوص در سنین بالای 50 سال به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد و کاشت مو می‌تواند یکی از راهکارهای درمانی مناسب در این افراد باشد.



3-یکی از نکته‌های ضروری، توجه به خط رویش مو است. بیشتر افراد مسن توقعات واقعی از نتیجه کاشت مو دارند و به خوبی با نتایج کاشت مو کنار می‌آیند(بیشتر دوست دارند خیلی طاس نباشند و با ایجاد یک خط موی بالا و ظریف موافقند).



4-رنگ جو گندمی یا خاکستری موها از دیگر مشکلات کاشت مو محسوب می‌شود و انتخاب منطقه دهنده از بخش‌های کناری و پشت سر می‌تواند با توزیع موهای خاکستری و تیره ظاهر فرد را طبیعی‌تر کند .
تماس با ما:
تهران-پاسداران-ميدان هروي
۴۱۹۳۶ - ۰۲۱
https://royanmoo.com
برچسب ها

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد