تاتو صورت توسط استاد بین المللی تاتو

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

تاتو صورت توسط استاد بین المللی تاتو

سالن های آرایش و زیبایی
دی آفر
تاتو صورت در کلینیک پریشا تاتو
دوست داشتن زیبایی یک میل انسانی و طبیعی در همه افراد است. آرایش های روزانه وقت گیرند، و ضرر مواد شیمیایی در لوازم آرایشی بماند. به همین خاطر افراد به سراغ یک نوع آرایش دائمی روی می آورند به نام تاتو صورت. انواع تاتوی صورت میتوان؛ تاتو خط چشم، تاتو خط لب، تاتو ابرو را نام برد.
تاتو صورت و هزینه تاتوی صورت
تاتو صورت یا آرایش. دختر یا پسر فرقی نمیکند، ولی هر دو وقت زیادی را جلوی آینه سپری میکنند. فقط وقت مصرف شده جلوی آینه نیست، قبل از آن کلی وقت گذاشتند برای تحقیق و دیدن انواع و مدل های آرایش، اینکه کدام بهتر است؟ یا از چه برند لوازم آرایشی استفاده کنند؟ به همین دلیله که به فکر تاتو صورت میوفتند. تاتوی صورت در واقع شبیه یک آرایش دائمیست. البته کاملا دائمی نیست و بعد از مدتی ماندگاری خود را از دست میدهد که حالا ترمیم تاتو نیاز است، حتی میتوان پس از آن طرح را تغییر داد. البته باید قبل از تاتو حتما به این نکته توجه کنید که یک آرایشگاه مناسب را انتخاب کنید که مطمئن هستید از مواد و وسایل مرغوب و بهداشتی استفاده میکند. پس درنتیجه تاتویتان را به دست کسانی که از جوهر، شارل یا خاکستر استفاده میکنند نسپارید!
البته یک دلیل هست که بین انتخاب آرایش و تاتوی صورت شمارا دودل میکند، و آن هزینه تاتوی صورت است. در ادامه هرکدام از توضیحاتمان، یک قیمت در ناحیه های مختلف تهران و چند شهرستان را جمع آوری کردیم که میانگین قیمت هزینه تاتوی صورت هستند.
انواع تاتو صورت
تاتو صورت شامل: تاتو ابرو، تاتوی خط چشم و تاتو خط لب هستش که هر کدام را با توجه به زمان ماندگاری و از قدیمی به جدید دسته بندی کردیم همچنین در ادامه درباره چگونگی مراقبت از تاتو و هزینه تاتوی صورت توضیحاتی را ارائه دادیم.
از خاراندن و البته کندن پوست محل تاتو در طول دوره درمان آن پرهیز کنید زیرا در این صورت سبب ایجاد عفونتهای شدیدی در این بخش خواهید بود.
تا زمانی که به طور کامل از بهبودی تاتوی بدن مطمئن نشده اید از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید به طور مستقیم پرهیز کنید.
کاربرد تاتو در بخش های مختلف
تاتوی بدن اگرچه گزینه ی محبوبی به ویژه در بین جوانان است ولی امروزه از تاتو در بخش های مختلفی نیز به طور جدی استفاده می شود
از مهمترین کاربردهای تاتو به جز تاتو بدن می توان استفاده از آن در:
پزشکی
تکنولوژی
اشاره کرد.
انواع تاتو صورت ابرو
تاتو صورت ابرو شامل سه مدل تاتو معمولی، تاتو سایه دار و هاشور ابرو میشود. در کنار اینها بعضی لغت ها مثل نچرال، بن مژه و … را در آرایشگاه ها خواهید دید؛ آنها طرح هستند. چگونگی، ماندگاریشان و هزینه هرکدام به شرح زیر توضیح داده شده.
تاتو صورت ابرو معمولی
اولین مدل از تاتو صورت، تاتو ابرو معمولی این تاتو قدیمی ترین و معروف ترین نوع از تاتو ابرو میباشد که تمام قاب ابرو را با رنگ های تیره پر میکنند. ماندگاری تاتومعمولی چندساله است ولی این روش چون مواد تیره به عمق بیشتری تزریق میشود و به دلیل مسائل غیر بهداشتی و شدت درد، پیشنهاد میدهیم که از این روش استفاده نکنید.
تاتو صورت ابرو سایه دار (سایه ابرو)
دومین طرح از تاتو صورت، تاتو سایه دار است، این نوع از تاتو ابرو که به سایه ابرو نیز معروف است، چیزی شبیه به همان تاتو معمولی است با این تفاوت که عمر و دوام این تاتو چند ماهه است و بعد از چند ماه میشود طرح جدیدی برای ابرو انجام داد. سایه ابرو رنگ روشنی از تاتو معمولی است و با سایه در آرایش فرق میکند. در تاتو معمولی تمام قاب ابرو به طور کامل تاتو و تیره میشود ولی در تاتو سایه دار، قسمت هایی از ابرو که تراکم موی کمتری دارد پر میشود اما روشن تر. سایه ابرو انواع مختلفی دارد مثل؛ سایه دائمی ساده، سایه مخملی و سایه طبیعی.
تاتو صورت هاشور ابرو
تاتو هاشور ابرو، سومین مدل از تاتو صورت است که این نوع تاتو نسبت به دومورد قبل، طبیعی تر و بهتر جلوه میکند. همه میتوانند از روش استفاده کنند؛ بخصوص افرادی که ابروهای کم پشت و پراکنده دارند. در واقع در این روش تاتوکار یا آرایشگر شما سعی میکند که با ترسیم خطوطی مشابهِ هر لاخ ابرو، ابروهای شما را قرینه و زیبا کند. ماندگاری این نوع تاتو دائمی است. از انواع تاتو هاشوری میتوان هاشور ابروی خطی، هاشور هایلایت، هاشور دوبعدی یا سه بعدی ابرو و تاتو هاشور کرکی را نام برد.
انواع تاتو صورت برای خط چشم
تاتو صورت در کنار ابرو، شامل تاتو خط چشم میشود. تاتوکار یا آرایشگر شما خطی نازک در جلوی پلک، یعنی خط رشدگاه مژه ترسیم میکند. برای تاتوی صورت خط چشم مدل خاصی وجود ندارد و افراد با توجه به سلیقه های فردی خود اندازه و شکل تاتوی خود را انتخاب میکنند. اما ما راهنمایی هم برای شما در نظر گرفتیم تا زیباییتان، زیباتر جلوه کند.
توجه کنید که به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی بدن، تاتو خط چشم به خانوم های باردار، دختران زیر ۱۸ سال، افرادی که دچار بیماری پوستی بخصوص چشمی و همچنین کسانی که به طور متداول در معرض پرتوهای x هستند، توصیه نمیشود.
تاتو صورت خط چشم، مناسب چشمان درشت
همانطور که گفتیم در تاتو صورت سلیقه فردی شما مهم است؛ اما تاتو خط چشم مناسب چشم درشت شما، تاتوی پهن است. یک پوئن خوب برای کسانی که چشمانتان درشت است، این است که اگر خط چشم خود را از نظر پهنا و اندازه کمی نازک تر انتخاب کنید، چشمانتان کوچک تر و گرد تر به چشم آید.
تاتو صورت خط چشم، مناسب چشمان ریز
کسانی که چشمان ریز دارند، بهتر است هنگام تاتو صورت، بغیر از خط چشم بالای چشمشان، پلک پایین چشمشان را نیز تاتو کنند. این باعث میود که چشمانشان روشن تر به نظر آید و درشت تر جلوه کند.
تاتو صورت خط چشم، مناسب چشمان با فاصله از هم
در تاتو صورت شما، تنها راه برای اینکه فاصله بین چشمانتان را کمتر نشان دهید، باید از خط چشم گوشه دار استفاده کنید و خط چشم، از قسمت داخلی چشم (بین چشم و بینی) خارج شود. این روش باعث میشود که تاتو، مقداری از فاصله چشمانتان را بپوشاند.
تاتو صورت خط چشم، مناسب چشمان نزدیک به هم
افرادی که چشمان نزدیک به هم دارند باید تاتو خط چشم خود را، از ناحیه وسط مژه یا بیشتر شروع کنند، تاتو صورت در اینجا، فاصله بین چشمانتان را بیشتر نمایش میدهد.
تاتو صورت خط لب و تاتو صورت رژ لب
همانطور که گفتیم که تاتو صورت شبیه یک آرایش دائمیست و در صرفه جویی وقت بسیار موثر است. تاتو خط لب هم یکی از انواع تاتوی صورت میباشد. تاتوی خط لب؛ باعث ایجاد خط مرز لب، خوش فرم شدن و همچنین کمی حجیم تر جلوه دادن، میشود. معمولا این نوع تاتو را بهتر است افرادی که یک نقص ژنتیکی دارند یعنی لب شکری اند، انجام دهند. ولی تاتو رژ لب، شبیه یک رژ لب دائمی بر روی لبانتان خواهد بود. دست شما برای انتخاب رنگ باز است. عمر این تاتو بسته به اینکه شما چه رنگی انتخاب میکنید، بستگی دارد. عمر تاتو رژ لب چیزی بین ۶ ماه تا یک سال است و پس از آن نیاز به ترمیم یا تغییر طرح و رنگ دارد. البته انتخاب رنگ برای بیشتر بودن عمر تاتو نیز موثر است؛ هرچه رنگ انتخابی تیره تر باشد دوام بهتری خواهد داشت. فقط باید این راهم بدانید که تاتو خط لب درد بسیار زیادی دارد، به دلیل وجود عصب های حسی و درد زیاد در ناحیه لب، به همین علت از بی حسی یا حتی بیهوشی در موارد کمیاب ممکن است استفاده شود.
نکات مهم پس از تاتوی صورت
لازم است که پس از تاتو صورت، به نکات زیر حتما توجه کنید:
پس از تاتوی ابرو، پماد ویتامین آ را با استفاده از گوش پاک کن به ابرو بزنید.
حداقل یک هفته از مشروبات الکلی و همچنین مواد کافئین دار مثل قهوه استفاده نکنید.
حتما حتما حداقل دو هفته به استخر نروید.
به هیچ وجه محل تاتو شده را نخوارانید و اعمالی مثل کندن پوست و … را انجام ندهید.
تا یک هفته سعی کنید جلوی تابش مستقیم نور خورشید، قرار نگیرید.
هزینه تاتو صورت و نتیجه گیری
هزینه تاتوی صورت نسبت به هزینه مواد آرایشی شاید کمی گرانتر باشد ولی باتوجه به صرف وقت زیاد و انرژی، مواد مضر و شیمیایی بخصوص سُرب موجود در رژلب ها، پیشنهاد میدهیم بجای آرایش، تاتو صورت را انتخاب کنید. البته به شرطی که از آرایشگاه مطمئن با تاتوکار مجرّب یا دارای مدرک مربوطه خدمات بگیرید، غیر از این اگر آرایش کنید، ضرر و آسیب به بدن و پوست کمتر است.
تاتو صورت بین بانوان از محبویت بالایی برخودار است زیرا با استفاده از آن می توان به ارایشی دائمی دست یافت . اگر شما نیز فرم ابروهای خود را دوست ندارید و یا از کشیدن خط چشم دائمی خسته شده اید می توانید از مزیت تاتو صورت استفاده کنید.
تاتو صورت چیست
تاتو صورت از دیگر محبوب ترین انواع تاتوها می باشد که توسط بسیار زیادی از افراد مورد انتخاب قرار می گیرد. در ادامه سعی داریم به برخی از نکات دانستنی در مورد تاتو صورت و البته مراقبت های ویژه در این زمینه اشاره کنیم. توجه داشته باشید برای مراقبت از انواع مختلف از تاتو های انجام شده باید دقت ویه ای داشته باشید هرگونه سهل انگاری در این زمینه می تواند سبب عفونت در ناحیه ی تاتو و حتی عدم موفقیت در شکل و طرح دلخواه باشد. تاتوی صورت به عنوان یک آرایش دائمی تلقی می شود و اغلب افرادی که علاقه مند به استفاده از انواع مختلف از تاتو صورت هستند. اگر در این زمینه اصول های بهداشتی به طور کامل صورت گیرد و البته از افراد مجرب در این زمینه بهره مند شوید در این صورت کمترین آسیب به بافت پوست وارد خواهد شد به همین دلیل از حرفه و مهارت افرادی که برای این منظور بهره مند خواهید شد مطمئن باید.
فریب هزینه های درخواستی کم را نخورید ، زمانی که هزینه درخواستی بسیار کمتر از هزینه استاندارد بسیار کمتر است به کیفیت کار مشکوک باشید. بانوان به استفاده از تاتوی صورت بسیار علاقه مند هستند به گونه ای که سعی دارند با استفاده از مزیت های تاتو از برخی از آرایش های روزانه را دائمی سازند و از این طریق در آرایش روزانه زمان کمتری را اتلاف کرده باشند. یکی از محبوب ترین انواع تاتو صورت آرایش دائمی ابرو و یا هاشور ابرو می باشد که با استفاده از ان می توانید به ابروهای دلخواه دست یابید.
هزینه تاتو صورت
هزینه تاتو صورت با در نظر گرفتن نوع تاتوی انتخابی و البته حرفه و مهارت تاتو کار می تواند تغییر کند . امروزه ممکن است در این زمینه افراد بسیار مشغول به فعالیت هستند ولی برای انتخاب مطمئن ترین کیفیت حتما بررسی ها لازم را انجام دهید به ویژه تاتو صورت بسیار حساس است و هر گونه ندانم کاری و یا عدم داشتن تجربه سبب ناموفقیت این روش خواهد شد. به همین منظور تاکید می شود سعی کنید در اولین مرحله از مهارت فرد تاتو کار مطمئن شده و سپس محیطی که قرار است اقدامات تاتو انجام شود را مورد ارزیابی قرار دهید. هزینه های درخواستی برای تاتو صورت در مقایسه با سایر انواع تاتو و البته طرح های تاتوی به کار رفته معمولا مقرون به صرفه تر است.
ابزارهای مختلفی نیز به منظور تاتو صورت و آرایش دائمی صورت از جمله خط چشم و ابرو مورد استفاده قرار می گیرد هر کدام از این ابزارها کیفیت متفاوت را ایجاد می کند به همین دلیل هزینه درخواستی برای تاتو صورت می تواند به نوع ابزارهای به کار رفته نیز مربوط باشد. مدت زمان لازم برای تاتو صورت در ناحیه ابرو می تواند بین یک ساعت تا چند ساعت متغیر باشد. معمولا افرادی که در این زمینه اقدامات لازم را انجام می دهند ابتدا سعی دارند در یک جلسه مشاوره به طور کلی به بررسی و دستیابی به طرح دلخواه می پردازند.
مراقبت های لازم بعد از تاتو صورت
در این بخش سعی داریم به برخی از نکات مفید در مورد مراقبت های بعد از تاتوی صورت اشاره کنیم.
برخی از اصلی ترین موارد در روزهای اولیه بعد از تاتو صورت :
استفاده نکردن از مواد آرایشی در ناحیه صورت که تاتو انجام شده
استفاده نکردن مواد آرایشی نامرغوب به هیچ وجه حتی در روزهای آتی
پرهیز کردن از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به طور مستقیم
عدم استفاده از لنزهای زیبایی و طبی به ویژه در روزهای اولیه
عدم شستشو محل تاتو شده به مدت سه روز
عدم استفاده از ورزش های ابی به مدت یک ماه
رعایت کردن هر کدام از موارد یاد شده می تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت این روش داشته باشد و البته از به وجود آمدن هرگونه عفونت نیز جلوگیری خواهد کرد. به همین دلیل همواره تاکید بسیار زیادی برای رعایت موارد یاد شده در نظر گرفته می شود به گونه ای که حتی شما به ماهرترین تاتو کار در این زمینه نیز مراجعه کنید ولی مراقبت های مربوط را انجام ندهید احتمال این بسیار زیاد است که فرایند تاتو با مشکلات بسیاری روبرو شود. اطلاعات مربوط به مراقبت های بیشتر را میتوانید از افراد کاردان در این زمینه حین انجام تاتو به دست آورید. ماندگاری اصلاحات انجام شده برای ابرو و البته سایر نقاط صورت می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.
باید و نبایدهایی در مورد تاتو صورت
توجه کنید در انتخاب تاتو صورت حتما قبل از تصمیم گیری نهایی سعی کنید اطلاعات کاملی در مورد عوارض و معایب این روش به دست آورید زیرا پاک کردن تاتوی صورت به این راحتی صورت نمی گیرد هم هزینه بر است و هم ممکن است به طور کامل از بین نرد البته استفاده از روش های لیزری به عنوان گزینه های مطلوب در این راستا در نظر گرفته می شود.
مهمترین موارد استفاده از تاتو صورت می تواند:
به تغییر دلخواه خط چشم
تغییر دلخواه خط لب
تغییر دلخواه ابرو
در نظر گرفته شود. به راحتی می توانید با انتخاب طرح های دلخواه تغییرات یاد شده را انجام دهید اگر شما نیز هر روز از کشیدن خط چشم خسته شده اید و یا به نا به دلایل مختلف ی فرم ابر های خود را دوست ندارید راهکارهای مختلفی موجود است و استفاده از تاتو صورت به عنوان یکی از گزینه های مطلوب و دائمی در نظر گرفته می شود که به راحتی با یک بار هزینه در این زمینه می توانید به ابروهای دلخواه دسترسی داشته باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و البته هزینه درخواستی برای آن می توانید با شماره های موجود با ما همراه باشید. مراقبت های لازم بعد از تاتوی صورت را فراموش نکنید زیرا فقط در این فرایند به طور جدی به مراقبت های یاد شده وابسته است در این زمینه معمولا اطلاعات کامل در اختیار شما قرار می گیرد مراقبت های مربوطه معمولا باید در روزهای اولیه مورد توجه قرار گیرد.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد