خرید ویلا نیم پیلوت شیک

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

خرید ویلا نیم پیلوت شیک

فروش و اجاره ویلا
دی آفر
خرید ویلا نیم پیلوت شیک

گریز از دود، آلودگی، ترافیک و شلوغی های زندگی شهری و پناه آوردن به محیطی دنج و امن در طبیعتی سرسبز و خوش آب و هوا، این روز ها سودای خرید ویلا در شمال را در سر ساکنین شهر های بزرگ می پروراند. داشتن ویلایی دلخواه در منطقه سرسبز چمستان مازندران که گریزگاهی امن و آرامش بخش برای تعطیلات آخر هفته ای و گریز های گاه و بی گاه می باشد.
ویلایی جنگلی با چشم اندازی زیبا و خیره کننده به پوشش متراکم و درختان انبوه منطقه بکر امیر آباد که با داشتن ویوئی ابدی، بدون شک تجربه دلچسبی را برایتان به همراه خواهد داشت.
امتیازات ویلا

طبیعی است که شما برای خرید ویلا در شمال، در هر منطقه ای مبلغ قابل توجهی می پردازید و اطمینان داشتن از وضعیت معامله صورت گرفته، قوت قلبی برایتان است. از این رو سند دار بودن این ملک از جمله امتیازات برجسته این ویلا جنگلی می باشد که با ایجاد احساس اطمینان در طرفین قرار داد، لذت اندیشیدن به داشتن محیطی شخصی برای گذراندن تعطیلات را در ذهن خریداران خود می پروراند.
ویلایی سند دار که اگر چه مجهز به خوابی مستر می باشد که با فراهم سازی امکانات رفاهی موجب آسایش و راحتی بیشتر شما می شود، اما نقطه قابل توجه آن وجود تراسی اختصاصی و مسقف در این اتاق و از همه مهم تر زیر چشم قرار دادن طبیعت بکر و سبز مازندران می باشد که پناهگاهی امن برای خیال پردازی و غرق شدن در رویاهایتان است.
از دیگر جذابیت های وسوسه کننده این ویلا نوساز می توان به معماری و دیزاین داخلی امروزی آن اشاره کرد. اختصاص دادن بخش اعظمی از محیط داخلی به آشپزخانه و وجود کابینت های شیک و جا دار در آن، استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار در فضا سازی اتاق ها و تزیین دیوار ها، وجود پنجره هایی بزرگ و قدی در بخش های نورگیر اتاق ها و نشیمن، استفاده از سرامیک و سنگ های آنتیک در دیزاین سرویس های بهداشتی از جمله امتیازات برجسته این ویلا می باشد که بدون شک این ویلا را نسبت به دیگر ویلا های هم تراز خود در شهر چمستان در جایگاه والا تری قرار می دهد.
ویلایی 3 خوابه که با توجه به اهمیت محوطه سازی، توجه به نمای خارجی و استفاده از متریال سنگ در ساختار آن و از همه مهم تر درخت کاری و ایجاد فضای سبز در قسمت ورودی ویلا ظاهری خیره کننده و لوکس به خود گرفته و در همان بدو ورود توجه شما را به خود جلب می نماید.
لوکیشن ویلا

این ویلا جنگلی در قسمت ویلایی نشین منطقه امیر آباد چمستان قرار دارد که به دلیل نزدیکی به جاده اصلی و اتصالات آن از امکانات شهری مانند رستوران ها، کافی شاپ ها و... برخوردار می باشد. ویلایی جنگلی در خوش آب و هوا ترین منطقه مازندران که به دلیل دیوارکشی و داشتن پارکینگ اختصاصی از امنیت بالایی برخوردار بوده و از این رو به عنوان گزینه ای مناسب برای خانواده ها و مجردان محسوب می شود.میتونید مراجعه با سایت اول خونه از ویلا های لوکس بیشتری دیدن بفرمایید

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد