دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOMاز این دیاگ برای عیب یابی دقیق و برنامه ریزی خودروهای ب . ام . و BMW به صورت تخصصی استفاده میشود. پکیج سخت افزاری دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM :اینترفیس A2: عیب یابی خودروهای بی ام و دارای کانکتور OBD با پشتیبانی از پروتکل های MOST,D-CAN , KCAN - جهت اتصال به کانکتور استاندارد 16 پیناینترفیس B: عیب یابی از طریق پورت MOST و دارای ارتباط USB با اینترفیس A2 - جهت اتصال به شبکه MOST جهت برنامه ریزی جدید کنترل یونیتهااینترفیس C: عیب یابی خودروهای قدیمی BMW که دارای کانکتور 20 پین هستند - جهت اتصال به خودروهای قدیمی تر با کانکتور 20 پینکابل USB کابل شبکهپکیچ نرم افزاری دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM : نرم افزار دیاگ Icom Ista P – Icom Ista Dقابلیت های دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM:بررسی وضعیت پارامترهای - بازیابی خطاهای و خواندن و پاک کردن خطاها - اجرای تست های تشخیصیتعویضECU و برنامه نویسی پارامترها - مانیتورنیگ فعال و عیب یابی - مشاهده و تغییر پیکربندی ECUمشاهده روش های تشخیصی و نقشه ها - عیب یابی مشکلات -نمایش پارامترها -خواندن کد های خطا- نمایش پانل ابزارگرافیکی باآنالوگ و سنج دیجیتال -نمایش نمودارگرافیکی- برنامه ریزی پارامترهای انتخاب شده دارای تمامی راهنما تعمیراتی خودروهای بی ام ودارای تمامی نقشه های سیم کشی خودروهای بی ام ودارای تمامی استانداردهای تعمیراتی و دوره های سرویسدارای تمامی اطلاعات فنی و مشخصات خودروهای BMWاینترفیس A2 دارای پردازشگر بسیار قوی بوده و به همین دلیل ارتباطی سریع را با خودرو فراهم میکند.اینترفیس A2 از فلز آلومینیوم ساخته شده و مناسب برای محیط تعمیرگاه میباشد.دستگاه دیاگ ICOM جدیدترین نسل از دستگاه های عیب یاب شرکت بی ام و است که جایگزین دستگاه GT1 شده که قبل از ICOM اینترفیس اصلی عیب یابی خودروهای بی ام و بود. دیاگ ICOM در آینده بسیار نزدیک جایگزین کامل دستگاه OPS و OPPS خواهد شد که اینترفیسهای اصلی بی ام و برای برنامه ریزی کنترل یونیتها هستند. در حال حاضر برنامه ریزی سری F فقط از طزیق ICOM امکان پذیر است.سرعت برقراری ارتباط شبکه ICOM تا 50 برابر بیشتر از مدلهای قبلی است که زمان عیب یابی و به خصوص برنامه ریزی (programing) را که ممکن است ساعتها طول بکشد به صورت چشمگیری کاهش می دهد.توانایی دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM:تقریبا تمام اینترفیسهای موجود در بازار داخل و بین المللی کپی و ساخت تایوان هستند.اینترفیس اصلی و اورجینال قیمتی حدود 8 تا 10 برابر نمونه های کپی دارد. برنامه عیب یابی بی ام و بسیار سنگین بوده و احتیاج به کامپیوتر قدرتمند با حافظه بالا و ترجیحا دیسک SSD دارد.عموما برنامه دستگاه دیاگ بی ام و روی ماشین مجازی (virtual machine) روی لپ تاپ نصب و در بازار ارائه می شود که سرعت و انعطاف بسیار کمتر و ضریب خطای بسیار بالاتر در مراحل پروگرامینگ را به همراه دارد.آپدیت دستگاه دیاگ بی ام و (به صورت نصب محلی روی لپ تاپ و نه ماشین مجازی) هزینه بر و دارای ریسک از کار افتادگی سخت افزار در زمان به روزرسانی نرم افزار داخلی اینترفیس است.زبان رایج دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM : انگلیسی.دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM ساخت کشور : آلمان - چین .جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ... … دفتر مرکزی… ..ادرس -تهران :خيابان ازادي مابين خيابن خوش و رودکي روبروي سازمان حج و زيارت پلاک 234 طبقه 4 واحد 6گروه فنی مهندسی ایرانیان دیاگتلفن بخش فروش-مهندس موسوی:02166575020 – 09120768244تلفن بخش خدمات پس از فروش-مهندس عرب:02166575030 – 09120247528وبسایت : www.IrDiag.irایمیل : Info@Irdiag.irدیاگ ب ام ودیاگ تخصصی ب ام و دیاگ bmwدیاگ bmw icomدیاگ بی ام ودیاگ بی ام دبلیوآموزش دیاگ ب ام وآموزش دیاگ bmwآموزش برق ب ام وآموزش برق bwmآموزش تعمیر موتور Bmwآموزش تعمیر موتور ب ام وآموزش تعمیر گیربکس bmwآموزش تعمیر گیربکس ب ام و