ردیاب خودرو پیش رفته کارا

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

ردیاب خودرو پیش رفته کارا

لوازم یدکی و تزئینات اتومبیل
دی آفر

ردیاب خودرو VT800 انقلابی جدید در نسل ردیاب می باشد و دارای پیش رفته ترین قابلیت ها و بیشترین عملکرد می باشد که وسیله نقلیه شما را از هرگونه وسیله امنیتی دیگر بی نیاز می کند .این مدل ردیاب برای اولین بار توسط کارا ردیاب وارد بازار ایران شده است و هیچ نمایندگی دیگری در ایران ندارد.
ردیاب خودرو VT800 با قابلیت ذخیره ۵۰،۰۰۰ موقعیت حتی در نبود آنتن در مناطق نقطه ی کور براحتی به ردیابی ادامه می دهد و موقعیت را برای شما ارسال می کند.
در حال حاضر ردیاب VT800 بهترین وسیله امنیتی برای وسایل نقلیه به شمار می رود چرا که اگر خودرو یا موتور شما را در حال خاموش هم هل دهند برای شما هشدار ارسال می گردد، در حالی که بقیه ردیاب ها فقط در صورت روشن شدن خودرو برای شما هشدار ارسال می کنند.
ردیاب VT800 دارای تکنولوژی باطری ۳ سیمه می باشد که باعث می شود دستگاه پس از شارژ کامل از برق خودرو جدا شده و از باطری داخلی خود استفاده کند و به همین دلیل دچار باد شدگی به هیچ عنوان نمی شود.
دارای قدرت تشخیص لرزش و تشخیص باز و بسته شدن درب خودروز و تماس ۲ طرفه و شنیدن صدای داخل خودرو و بسیار امکانات جذاب دیگر می باشد.
ردیاب خودرو VT800، ردیاب خودرو ارزیابی و تایید شده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد که هیچ گونه آسیبی بر روی برق و سیم خودرو ندارد.
امکانات:
دارای پهنای باند ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ MHZ
ردیابی آنلاین و آفلاین تحت وب با کامپیوتر و موبایل بدون نیاز به نصب
دارای تعیین محدوده جغرافیایی
دارای ماژول GPS با حساسیت بسیار بالا و دقیق
دارای آنتن GPS و GSM داخلی قدرتمند
دارای نرم افزار فارسی ANDROID و IOS
دارای یکسال گارانتی تعویض و ۵ سال خدمات پس از فروش

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد