کاملترین ردیاب خودرو

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

کاملترین ردیاب خودرو

لوازم یدکی و تزئینات اتومبیل
دی آفر
ردیاب خودرو GP020 کاملترین و باکیفیت ترین ردیاب خودرو ارائه شده توسط ردیاب برتر می باشد. یک ردیاب کامل و حرفه ای با امکانات مختلف برای ردیابی انواع خودروها طراحی شده است. ردیاب خودرو GP020 بر اساس سیستم شبکه موبایل GSM/GPRS/LBS و سیستم موقعیت یاب ماهواره ای GPS طراحی و تولید شده است. این دستگاه یک دزدگیرخودرو واقعی می باشد که برای هرخودرو با هرقیمت و مدلی که داشته باشد یک امر ضروری و مهم است.

از ویژگی های ردیاب خودرو GP020 می توان به موقعیت یابی بسیار سریع خودرو بصورت آنلاین ، امکان خاموش نمودن خودرو از راه دور با نصب رله قطع کن ، میکروفون و بلندگو جهت تماس دوطرفه و یک طرفه ، دکمه تماس اضطراری یا SOS جهت درخواست کمک و امکانات متنوع دیگر آن اشاره کرد.

ردیاب خودرو GP020 با توجه به کیفیت بسیار بالای سخت افزاری که دارد نیاز به سرویس و تعمیرات ردیاب ندارد. دقت ردیابی خودرو بسیار بالا می باشد و از طریق کامپیوتر ، تلفن همراه و پیامک می توان از وضعیت دستگاه مطلع شوید. ردیاب خودرو GP020 دارای پلتفرم جامع بسیار حرفه ای و کاربردی می باشد. این پلتفرم دارای پنل تحت وب حرفه ای و دو نسخه Android و IOS برای تلفن همراه می باشد. نرم افزار TrackSolid کاملا User Friendly و کار با آن آسان است. همچنین این نرم افزار از زبان شیرین فارسی نیز پشتیبانی می کند.

هشدار لرزش خودرو ، برای زمان هایی که به خودرو شما ضربه و یا آسیب برسد. (مثال: تصادف) دستگاه به شما از طریق نرم افزار و یا پیامک هشدار ارسال خواهد کرد. هشدارحرکت خودرو ، مثال: زمانیکه خودروی شما خاموش و در کنار خیابان پارک شده است ، درصورتیکه خودروی شما توسط جرثقیل و… دستگاه از طریق نرم افزار و یا پیامک پیغامی مبنی برحرکت خودرو ارسال می کند. مهم: (هشدار قطع یرق خودرو ) ، درصورتی که برق دستگاه شما به هردلیلی قطع شود دستگاه به شما از طریق تماس،نرم افزار و پیامک هشدار ارسال می کند. هشدار ضعیف شدن باتری پشتیبان ، درصورت اینکه برق خودرو قطع شود دستگاه بلافاصله از باتری پشتیبان خود جهت ارتباط دهی و ارسال موقعیت استفاده می نماید.(زمان باتری پشتیبان در ردیاب ها باتوجه به باتری داخلی آن ها متفاوت است).

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد