مانیتور اندروید چانگان cs35 در تیونینگ خودرو پارس آپشن

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

مانیتور اندروید چانگان cs35 در تیونینگ خودرو پارس آپشن

لوازم یدکی و تزئینات اتومبیل
دی آفر
نصب مانتیور اندروید چانگان برای شما دوستان به صورت رایگان توسط متخصص ترین افراد در تیم تیونینگ خودرو پارس آپشن انجام می شود.
با خرید مانیتور اندروید چانگان به راحتی می توانید خودرو خود را به برترین ویژگی ها مجهز نمایید و علاوه بر سرگرم نمودن مسافرانتان می توانید از دوربین دنده عقب برای پارک راحت استفاده کرده و با استفاده از مانیتور اندروید چانگان نیز می توانید تمامی فایل های صوتی و تصویری را در درون خودرو پخش نمایید.
همچنین مانیتور اندروید چانگان مجهز به نقشه یاب می باشد که این آپشن به شماکمک می نماید تا مسیریابی را بتوانید به بهترین نحو ممکن انجام دهید.
برای دریافت مشاوره در زمینه خرید مارک و برند مانیتور چانگان تنها یک تماس با ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن کفایت می نماید. دوستان عزیز تهرانی می توانید از خدمات نصب در محل ما نیز بهره مند شوید. دوستان از سراسر کشور برای خرید مانیتور اندروید چانگان می توانید با ما در ارتباط باشید و از ارسال رایگان ما به سراسر کشور استفاده نمایید.
برای خرید مانیتور اندروید چانگان تنها یک تماس با ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن کفایت می نماید. ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده تمامی آپشنها و لوازم جانبی چانگان از جمله :
کیلس استارت چانگان
گرمکن صندلی چانگان
گارد و رکاب چانگان
ردیاب چانگان
دزدگیر چانگان
دوربین دنده عقب چانگان و تمامی آپشن های چانگان از بهترین برندهای جهان می باشیم.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد