فروش سوربیتول پودری

قیمت محصول:

توافقی

0

فروش سوربیتول پودری

حمل و نقل
دی آفر
سوربیتول پودری هیدروسکوپیک است بنابراین اضافه کردن سوربیتول باعث جلوگیری از خشک شدن مواد غذایی و تازه و نرم نگه داشتن غذا می شود. استفاده از آن در نان و کیک، اثری قابل اثبات دارد و اثبات شده است.
سوربیتول شیرین تر از ساکارزاست و توسط برخی از باکتری استفاده نمی شود، برای تولید شیرینی از مواد تشکیل دهنده خوب است، از مواد اولیه مهم برای آب نبات بدون قند هست.
در شیر تغلیظ شده با اضافه کردن سوربیتول به منظور افزایش عمر مفید از فاسد شدن آن جلوگیری می کند، می تواند رنگ و طعم گوشت ماهی را بهبود بخشد و این خصوصیات را در دراز مدث ثابت نگه دارد. در ترشی میوه نیز اثر مشابهی دارد.
متابولیسم سوربیتول ناشی از افزایش قند خون نیست، بنابراین افراد مبتلا به دیابت می توانند به عنوان شیرین کننده و مواد مغذی مورد استفاده قرار دهند.
این ماده شیرین تر از سقز است و نمی تواند توسط بعضی از باکتری ها جذب شود. همچنین ویژگی های خوبی دارد که حفظ رطوبت و مقاومت اسیدی از جمله ی آن ها هستند.
قیمت سوربیتول پودری,فروش سوربیتول پودری,خرید سوربیتول پودری,کاربرد سوربیتول پودری,تهیه سوربیتول پودری,فروش عمده سوربیتول پودری,بازرگانی سوربیتول پودری,خرید عمده سوربیتول پودری,خرید و فروش سوربیتول پودری,نمایندگی فروش سوربیتول پودری,نمایندگی خرید سوربیتول پودری,قیمت فروش سوربیتول پودری,قیمت فروش عمده سوربیتول پودری,قیمت خرید عمده سوربیتول پودری,سوربیتول پودری خوراکی,سوربیتول پودری دارویی,
برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد