گروه توسعه سازمانی کاربرند در دی ماه سال ۱۳۹۵ با برگزاری گردهمایی کارآفرینان برندآفرین شروع بکار نمود و حال پس از نزدیک به دو سال فعالیت، تجربه ارزشمندی را در کوله بار خود دارد.از اینرو امید داریم بتوانیم با هم افزایی متخصصین و دانش و تجربه ای که در این مدت اندوخته ایم در منحصر بفرد بودن شما نقش آفرینی کنیم. تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که موفقیت امروزمان را مرهون شکست های دیروزمانیم. روزهایی که بارها دستخوش تغییر و تحول شد تا امروزمان را بسازیم. لذا قول می دهیم در حد توان در کنارتان باشیم تا مردم عاشقانه ارزش هایتان را دوست داشته باشند.معرفی دپارتمان ها و خدمات گروه توسعه سازمانی کاربرند دپارتمان روابط عمومی۱. سازمان دهی همایش ها و نمایشگاه های داخلی و بین المللی۲. باشگاه ارتباطات کاربرند- شبکه سازی- دانش افزایی - آفرینش خوشه های ارتباطی ۳. طراحی و اجرای باشگاه افتخارات کاربرند- سرود سازمانی- آلبوم افتخارات - جشن تاسیس سالگرد ۴. پروژه کتاب مدیریت دانش به شیوه مدیران، متخصصین، پزشگان، وکلا، مهندسین، کارشناسان، صاحبین صنایع و... که تحت حمایت اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه¬های جهان IAUP)) به درخواست متقاضی به چاپ خواهد رسید.۵. طراحی، توسعه و ممیزی باشگاه مشتریان۶. مشاوره و مجری امور خبری و رسانه ای۷. اجرای کمپین های مطبوعاتی۸. طراحی، تولید و چاپ نشریات داخلی سازمان۹. طراحی و چاپ تمامی امور گرافیکی دپارتمان تبلیغاتدر دپارتمان تبلیغات کاربرند، هدف از انجام تبلیغات، افزایش آگاهی از برند به منظور توسعه جایگاه برند درترغیب کردن مردم به انجام دادن آنچه که هدف از تبلیغات است می باشد به نحوی که ضمن جلوگیری از افزایش نرخ پرش مشتریان فعلی بتوان شهرت سازمان را در اذهان مخاطبین نهادینه نمود. کاربرند معتقد است جهت بهبود و بازخورد عالی، قبل از انجام تبلیغات تحلیل بازار و رقبا، شناخت مخاطبین برند و در ادامه تدوین استراتژی بازاریابی می بایست در دستور کار قرار گیرد.۱. Digital Marketing۲. Television۳. Providing Content۴. Environmental Advertising دپارتمان تدوین استراتژی و تحقیقات بازار۱. طراحی و تدوین استراتژی و برنامه ریزی اجرایی بازاریابی۲. طراحی فرآیندهای بازاریابی و فروش۳. انجام تحقیقات بازاریابی و بازارسنجی۴. بررسی اثربخشی تبلیغات۵. ارزیابی رقبا و فرصت های سرمایه گذاری جدید۶. رشد برند و عوامل توسعه بر اساس رفتار و دیدگاه مصرف کننده۷. شناسایی بازار های جدید۸. ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری۹. نوآوری در خدمات خدمات دپارتمان آموزش۱. آموزش های عمومی و تخصصی۲. کارگاه های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت۳. طراحی و تدوین دوره های آموزشی درون سازمانی۴. آموزش دوره های کسب و کار