گروه توسعه سازمانی کاربرند

قیمت محصول:

مجانی

0

گروه توسعه سازمانی کاربرند

مجالس
دی آفر
گروه توسعه سازمانی کاربرند در دی ماه سال ۱۳۹۵ با برگزاری گردهمایی کارآفرینان برندآفرین شروع بکار نمود و حال پس از نزدیک به دو سال فعالیت، تجربه ارزشمندی را در کوله بار خود دارد.
از اینرو امید داریم بتوانیم با هم افزایی متخصصین و دانش و تجربه ای که در این مدت اندوخته ایم در منحصر بفرد بودن شما نقش آفرینی کنیم. تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که موفقیت امروزمان را مرهون شکست های دیروزمانیم. روزهایی که بارها دستخوش تغییر و تحول شد تا امروزمان را بسازیم. لذا قول می دهیم در حد توان در کنارتان باشیم تا مردم عاشقانه ارزش هایتان را دوست داشته باشند.
معرفی دپارتمان ها و خدمات گروه توسعه سازمانی کاربرند
 دپارتمان روابط عمومی
۱. سازمان دهی همایش ها و نمایشگاه های داخلی و بین المللی
۲. باشگاه ارتباطات کاربرند
- شبکه سازی
- دانش افزایی
- آفرینش خوشه های ارتباطی
۳. طراحی و اجرای باشگاه افتخارات کاربرند
- سرود سازمانی
- آلبوم افتخارات
- جشن تاسیس سالگرد
۴. پروژه کتاب مدیریت دانش به شیوه مدیران، متخصصین، پزشگان، وکلا، مهندسین، کارشناسان، صاحبین صنایع و... که تحت حمایت اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه¬های جهان IAUP)) به درخواست متقاضی به چاپ خواهد رسید.
۵. طراحی، توسعه و ممیزی باشگاه مشتریان
۶. مشاوره و مجری امور خبری و رسانه ای
۷. اجرای کمپین های مطبوعاتی
۸. طراحی، تولید و چاپ نشریات داخلی سازمان
۹. طراحی و چاپ تمامی امور گرافیکی
 دپارتمان تبلیغات
در دپارتمان تبلیغات کاربرند، هدف از انجام تبلیغات، افزایش آگاهی از برند به منظور توسعه جایگاه برند درترغیب کردن مردم به انجام دادن آنچه که هدف از تبلیغات است می باشد به نحوی که ضمن جلوگیری از افزایش نرخ پرش مشتریان فعلی بتوان شهرت سازمان را در اذهان مخاطبین نهادینه نمود. کاربرند معتقد است جهت بهبود و بازخورد عالی، قبل از انجام تبلیغات تحلیل بازار و رقبا، شناخت مخاطبین برند و در ادامه تدوین استراتژی بازاریابی می بایست در دستور کار قرار گیرد.
۱. Digital Marketing
۲. Television
۳. Providing Content
۴. Environmental Advertising
 دپارتمان تدوین استراتژی و تحقیقات بازار
۱. طراحی و تدوین استراتژی و برنامه ریزی اجرایی بازاریابی
۲. طراحی فرآیندهای بازاریابی و فروش
۳. انجام تحقیقات بازاریابی و بازارسنجی
۴. بررسی اثربخشی تبلیغات
۵. ارزیابی رقبا و فرصت های سرمایه گذاری جدید
۶. رشد برند و عوامل توسعه بر اساس رفتار و دیدگاه مصرف کننده
۷. شناسایی بازار های جدید
۸. ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری
۹. نوآوری در خدمات
 خدمات دپارتمان آموزش
۱. آموزش های عمومی و تخصصی
۲. کارگاه های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت
۳. طراحی و تدوین دوره های آموزشی درون سازمانی
۴. آموزش دوره های کسب و کار

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد