هود بازویی با قیمت پایین

قیمت محصول:

توافقی

0

هود بازویی با قیمت پایین

پزشکان
دی آفر
شرکت رستا فرآیند سپنتا دارای تنوع بسیار بالایی از هود آزمایشگاهی نظیر هود بازویی، هود لامینار و فیوم هود و... با طراحی منحصر بفرد و قیمت باورنکردنی می باشد.
هود بازویی یا مفصلی از جمله هود آزمایشگاهی می باشد که برای تهویه و پاکیزگی آلودگی در مکانی خاص قابل استفاده است. این هود بازویی در سقف و یا دیوار قابل نصب می باشد. همچنین در صورت نیاز آن را می توان به محل مورد نظر کشید.
به طور کلی هود بازویی شامل مجموعه ای از یک کلاهک و تعدادی بازو می باشد که بهم متصل شده اند. این هودبازویی یا مفصلی در سیستم سکوبندی آزمایشگاه ساخته شرکت سوئدی به نام FUMEX می باشد.جنس بازوهای استفاده شده در این هود مفصلی آلومینیومی و اتصالات آن پلی پروپیلن است.
یکی از مهم ترین مزایای این هود ها نصب سریع، نگهداری آسان و سهولت استفاده از آن می باشد.این هودها در مراکز صنعتی و بهداشتی و...استفاده می شود.
فن های استفاده شده در این هود بازویی از نوع سانتریفیوژ می باشد.این فن ها شامل: فن سانتریفیوژ Rosenberg آلمان، فن سانتریفیوژ دارای بدنه و پروانه پلیمری plastifer ایتالیا، فن سانتریفیوژ با بدنه و پروانه پلیمری و موتور siemens و فن سانتریفیوژ دارای بدنه و پروانه گالوانیزه و موتور موتوژن تبریز می باشد.
برای اطلاعات بیشتر منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد