هود شیمیایی با تنوع بالا

قیمت محصول:

توافقی

0

هود شیمیایی با تنوع بالا

پزشکان
دی آفر
هود شیمیایی یا فیوم هود نیز یکی دیگر از هود آزمایشگاهی بوده که در شرکت رستا فرآیند سپنتا با بالاترین تنوع طراحی و تولید شده است. از دیگر مدل های هود آزمایشگاهی می توان به هود سقفی یا هود کانوپی ، هود مفصلی یا هود بازویی ، هود میکروبی یا هود لامینار و ... اشاره کرد.
هود شیمیایی جهت هدایت بخارهای شیمیایی از موادی نظیر اسید،باز و حلال ها به بیرون و حفاظت از آلودگی ها در برابر کاربر استفاده می شود. معمولا عرض های این هود 120، 180، 150 و 210 می باشد. همچنین با درخواست کاربر با ابعاد سفارشی نیز تولید می شود.عمق این هود شیمیایی به اندازه ای می باشد که به راحتی دستگاه آزمایشگاهی درون آن قرار بگیرد.مکش هوای آلوده به بیرون از محیط از جمع شدن سموم جلوگیری کرده و باعث تصفیه هوا می شود. درهود شیمیایی دارای تنوع بسیاری می باشد که با مطالعه دقیق آنها می توان بهترین هود، متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.این هود شیمیایی شامل هود شیمیایی ساده و هود شیمیایی کمبی می باشد.
اجزای تشکیل دهنده هود شیمیایی شامل دایواره داخلی، کاپ سینک، درب محافظ هود شیمیایی، شیرآلات و صفحه رویه آزمایشگاهی ، فن هود شیمیایی و ... می باشد.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد