کاشت ریش

قیمت محصول:

توافقی

0

کاشت ریش

پزشکان
دی آفر
کاشت ریش
پیوند موی صورت عملی است که طی آن، در نواحی از صورت که رشد مو در آن ضعیف است و یا وجود ندارد، مو کاشته می شود. در حالی که این عمل بیشتر روی نواحی بالای لب و روی چانه انجام می شود، می توان از آن در نواحی دیگری از صورت مثل پایه ی مو و ریش استفاده کرد.
علاوه بر موهای سر، ابروها و مژه ها، ما در زمینه ی پیوند موهای ریش، پایه ی مو و سبیل نیز تخصص داریم. این عملیات تحت بی حسی بوده و بدون احساس هیچ دردی حدود چند ساعت طول می کشد. پیاز های مو از پوست سر و با کمک روش FIT برداشته می شوند که جای هیچ زخمی را در ناحیه ی برداشت مو، بر جای نخواهد گذاشت. هدف از قرار دادن پیاز های مو به صورت هنری در درون ریش (و یا دیگر مو های صورت)، باز گرداندن تراکم مو ها و یا تقویت آن می باشد.
مزایا
یکی از مهم‌ترین مزایای کاشت ریش و سبیل که آقایان اقدام به آن می‌کنند آن است که جذابیت و زیبایی ظاهری آن‌ها بیشتر می‌شود. هر انسانی تمایل دارد که ظاهر زیبا و جذاب‌ داشته باشد. کاشت یک ریش خوب باعث ایجاد یک خط ریش منظم و تمیز می‌شود و با ظاهر جذاب و مردانه‌ای که برای شخص فراهم می‌کند، زیبایی چهره او را بهبود می‌بخشد. انجام این عمل مزایای متعدد دیگری نیز دارد. مثلاً اینکه اگر در صورت شما جای سوختگی یا لکه‌های دیگری وجود داشته باشد، می‌توان به‌خوبی و با ظرافت آن را در زیر ریش پنهان کرد.
کلینیک تخصصی پوست و مو آراد با کادری مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد .
آدرس : بندرعباس ، چهار راه فاطمیه ، روبروی شیرینکده ، مجتمع کیمیا ، طبقه پنج
تلفن : 07632254255 - 09359312920
اینستاگرام : Arad_clinic_bnd
تلگرام :arad_clinic_bnd@
gmail : aradhormozgan@gmail.com

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد