درب اتوماتیک کرکره ای

قیمت محصول:

از سایت دیدن کنید

0

درب اتوماتیک کرکره ای

سیستم حفاظتی و درب اتومات
دی آفر
درب اتوماتیک کرکره ای در دنیای امروز از مهمترین اجزای اصلی یک ساختمان است. از دلایل پرطرفدار بودن این نوع درب ها می توان به سهولت در انجام کار، امنیت بالا و دوام زیاد آن ها اشاره کرد. درب های اتوماتیک علاوه بر حفظ حریم خصوصی، زیبایی خاصی را برای منزل و محل کار شما فراهم می کند. کرکره های اتوماتیک جایگزین خوبی برای درب های سنتی هستند. کرکره های برقی معمولا از جنس فولاد و آلومینیوم ساخته می شوند، چون وزن سبک و دوام و استحکام بالایی دارند. درب اتوماتیک کرکره ای در جاهای مختلفی برای ایجاد امنیت به کار میرود: از جمله مراکز خرید، ایستگاه های قطار، درب پارکینگ و گاراژ، پنجره، بالکن ها و غیره.
درب اتوماتیک کرکره ای آلومینیومی
درب اتوماتیک کرکره ای آلومینیومی از نظر جنس و استحکام کیفیت فوق العاده ای دارند. این درب ها وزن سبکی داشته و در برابر زنگ زدگی مقاوم می باشند. کرکره های آلومینیومی از پرکاربرد ترین کرکره ای اتوماتیک هستند. از ویژگی های آنها می توان کاهش نویز، امنیت بالا، مقاومت بالا در برابر شکستن را نام برد. کرکرهای آلومینیومی عایق گرما و صدا هم می باشند و می توانند دمای داخل را حفظ کنند. بنابراین باعث می شوند تا در مصرف انرژی صرفه جویی گردد. از طریق ریموت قادر به کنترل کرکره از راه دور می باشید و در صورت قطعی برق می توانید با دست کرکره را باز یا بسته کنید.
درب اتوماتیک کرکره ای شفاف پلی کربنات
درب اتوماتیک کرکره ای شفاف پلی کربنات از جنس نانو کامپوزیت بوده و از مدرن ترین کرکرهای برقی در سراسر جهان است. جنس پلی کربنات باعث شفاف شدن درب ها می شود. این نوع کرکره های برقی شفاف از استحکام و دوام بالایی برخوردارند. در واقع مانند شیشه شفاف اما به آسانی شکسته نمی شوند. درب اتوماتیک کرکره ای شفاف پلی کربنات بیشتر در مراکز تجاری مانند فروشگاه ها و بوتیک های لوکس، ایستگاه های اتوبوس و قطار، بالکن خانه ها و در فرودگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. کرکره های شفاف می توانند در زمان تعطیلی فروشگاه هم، مشتریان و رهگذران را به سمت خود جذب کنند. زیرا ۲۴ ساعت روز مردم قادر به بازدید از داخل فروشگاه از میان شیشه های شفاف ۹۰ درصد هستند. از ویژگی های بارز کرکره های شفاف میتوان مقاوم بودن در برابر شرایط آب و هوایی، بی صدا بودن، امنیت و زیبایی را نام برد. البته کرکر های برقی شفاف نسبت به انواع دیگر گران هستند.
درب اتوماتیک کرکره ای گالوانیزه و فلزی
درب اتوماتیک کرکره ای گالوانیزه از برش های فولادی ساخته شده اند. این نوع کرکره ها با دوام و امنیت بالایی دارند. تقریبا شکستن آنها غیر ممکن است. کرکره های برقی گالوانیزه قابلیت باز و بسته شدن از طریق ریموت را هم دارند. درب های اتوماتیک کرکره ای گالوانیزه در انواع رنگ ها قابل سفارش است. بنابراین بسته به دیزاین و دکوراسیون محل کارتان می توانید از رنگ های متنوعی استفاده کنید. اگر نیاز به امنیت و استحکام بالایی دارید و در عین حال نمی خواهید هزینه زیادی صرف کنید، این نوع کرکره اتوماتیک انتخاب ایده آلی است.

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد