تغییرات، انتقالات و اعراض در مورد علامت ثبت شده

قیمت محصول:

توافقی

0

تغییرات، انتقالات و اعراض در مورد علامت ثبت شده

خدمات حقوقی و بیمه
دی آفر
تغییرات در مورد علامت ثبت شده
ماده 14 آیین نامه قانون ثبت علامت و اختراعات در رابطه با تغییرات در علامت ثبت شده،چنین می گوید:


"تغییرات مربوط به علامت یا طبقه کالا یا صاحب کالا همچنین تغییرات مربوط به نشانی و تابعیت و نماینده قانونی او در ایران رسمیت نخواهد داشت مگر اینکه در ایران به ثبت رسیده باشد.ثبت این تغییرات در روی صفحه مخصوص علامت مربوطه و به موجب اظهارنامه رسمی به امضاء صاحب علامت یا نماینده قانونی او عمل خواهد آمد.
بنابراین به موجب قانون،مالک علامت مکلف است هر نوع تغییر راجع به اسم،نشانی،تابعیت و اقامتگاه یا اعطاء اجاره بهره برداری از علامت یا انتقال و یا اعراض از علامت ثبت شده را کتباَ و همراه با مدارک مربوط جهت ثبت در سوابق به مرجع ثبت اعلام نماید.اعمال این تغییرات با رعایت مقررات قانون و این آیین نامه خواهد بود.
ضمناَ،چنانچه در طبقه بندی بین المللی علامت ثبت شده تغییراتی به وجود آید،مالک علامت می تواند از مرجع ثبت درخواست کند که تغییرات مذکور در گواهی نامه علامت اعمال شود.
قابلیت نقل و انتقال و اعراض از علامت تجاری
با توجه به ماده 12 قانون ثبت و علایم و اختراعات که مقرر می دارد : " علامت تجاری قابل نقل و انتقال است ولی انتقال آن در مقابل اشخاص ثالث معتبر خواهد بود که موافق مقررات این قانون به ثبت رسیده باشد".مستفاد می شود که علامت تجاری قابل انتقال است اما برای آن که این انتقال نسبت به اشخاص ثالث معتبر تلقی گردد،نحوه انتقال علامت از صاحب قبلی به صاحب جدید باید به ثبت برسد.
آدرس: خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90
سایت: https://www.companyregister.ir
تلفن: 42143-021
ایمیل: info@companyregister.ir

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد