ثبت شرکت خدماتی

قیمت محصول:

توافقی

0

ثبت شرکت خدماتی

خدمات حقوقی و بیمه
دی آفر
چنانچه علاقه مند به راه اندازی شرکت خدماتی هستید و می خواهید با شرایط ثبت آن آشنا شوید این مقاله را حتماَ مطالعه فرمایید ، چرا که اطلاعات کاملی را در اختیار شما خوبان قرار داده ایم. شایان ذکر است علاوه بر مطالعه ی نوشتار ذیل، در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در این زمینه می توانید با متخصصان توانمند ما در موسسه حقوقی کیا تماس حاصل فرمایید.
شرکتهای خدماتی و زمینه فعالیت آن ها •
خدمات به هر گونه فعالیت یا مزیت گویند که از یک طرف به طرف دیگر ارائه می‌شود و لزوماَ نامحسوس است و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد.
شرکتهای خدماتی شرکت‌هایی هستند که با هدف ارائه خدمات به مشتریان خود مشغول به فعالیت اند؛ خدماتی نظیر :حمل و نقل، امور آشپزخانه و رستوران، چاپ و تکثیر، امور بهره‌ برداری از تاسیسات، نگهداری و خدمات فضای سبز، تعمیر و نگهداری ساختمان و ماشین آلات، خدمات عمومی مانند امور آبدار خانه.
هر شرکت خدماتی می تواند در یک یا چند زمینه از موارد فوق فعالیت نماید.
• دریافت مجوز شرکتهای خدماتی :
متقاضیان محترم ثبت شرکت خدماتی که موضوع فعالیتشان در زمینه " حمل و نقل " و " چاپ " باشد، برای شروع فعالیت نیازمند اخذ مجوز می باشند. برای این منظور، ثبت شرکت حمل و نقل مسافر درون شهری، مستلزم اخذ مجوز از " اداره تاکسیرانی" و ثبت شرکت حمل و نقل برون شهری و حمل و نقل بار مستلزم اخذ مجوز از " پایانه های باربری و مسافربری " می باشد.
اقدام به ثبت شرکت "چاپ" نیز منوط به اخذ مجوز از " وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی " می باشد. اما به کار بردن واژه تکثیر مستلزم اخذ مجوز خاصی نمی باشد.
لازم به توضیح است ، سایر موارد نظیر امورآشپزخانه و رستوران، امور بهره برداری از تاسیسات، نگهداری ساختمان و ماشین آلات، خدمات عمومی نظیر امور آبدار خانه برای به ثبت رسیدن نیاز به مجوز خاصی ندارند.



2188888273
2188882588
https://www.kiasabt.com
info@kiasabt.com
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد