ثبت شرکت در بجنورد

قیمت محصول:

توافقی

0

ثبت شرکت در بجنورد

خدمات حقوقی و بیمه
دی آفر
در این مقاله بر آن شدیم تا ضمن توضیح مختصری راجع به بجنورد و ظرفیت های سرمایه گذاری آن، به بررسی چگونگی ثبت شرکت در این شهر بپردازیم. لطفاَ ما را تا پایان این نوشتار همراهی بفرمایید. قدر مسلم آن است ، خوانندگان محترم می توانند در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی بیشتر در این زمینه با همکاران ما در ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل فرمایند.
• آشنایی با بجنورد:
بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی می باشد، این شهر در ناحیه شمال شرقی ایران واقع شده است، جمعیت شهر بجنورد 228,931نفر درآمار سرشماری سال 1395 بوده است. این استان از نظر موقعیت جغرافیایی، از شمال با ترکمنستان، از شرق و جنوب با استان خراسان رضوی، از جنوب غربی با استان سمنان و از غرب با استان گلستان هم مرز است.
پیشینه و سابقه تاریخی بجنورد بر اساس پژوهش‌های باستانی و مطالعات اسناد و مدارک تاریخی به استناد کشفیاتی که ازغارها و تپه های باستانی به دست آمده به ۵ هزار سال پیش می‌رسد. این استان از فرهنگ غنی و خاصی برخوردار است و آن هم به این دلیل که اقوام مختلف با فرهنگ های متفاوت به بهترین شکل در کنار هم زندگی می کنند از جمله به اقوام کرد، ترکمن، فارس، تات و بلوچ می توان اشاره کرد.
صنایع دستی معروف این شهر که روایتگر اقوام ساکن در این استان است می توان از مواردی چون بافته های داری، چاروق، البسه محلی، نمد مالی، نساجی سنتی و... نام برد که هویت تاریخی و فرهنگ آن ها را بیان می کند.
این شهر با وجود مساحت کمی که دارد جاذبه های گردشگری بسیار خاص و زیبایی اعم از طبیعی و تاریخی در خود جای داده است که می توان به گردشگاه بابا امان، گردشگاه بش قارداش، عمارت مفخم، عمارت آیینه خانه مفخم و... اشاره نمود.


تماس با ما:
021-43927 , 021-42143 , 021-42017 , 021-42037000
info@companyregister.ir
https://companyregister.ir
خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد