مراحل ثبت شرکت در کرج

قیمت محصول:

توافقی

0

مراحل ثبت شرکت در کرج

خدمات حقوقی و بیمه
دی آفر
در دوره معاصر، تجارت رشد چشمگیری داشته و هر روزه معاملات بی شماری با ارقام نجومی صورت می گیرد. بخش اعظم این فعالیت های تجاری در قالب شرکت های تجاری صورت می گیرد .
شرکت های تجاری به موجب ماده 20 قانون تجارت بر هفت قسم به شرح ذیل طبقه بندی شده اند.
شرکت های سهامی ( شرکت سهامی عام و خاص.) ؛ شرکت تضامنی ؛ شرکت با مسئولیت محدود ؛ شرکت مختلط غیر سهامی ؛ شرکت مختلط سهامی ؛ شرکت نسبی و شرکت تعاونی تولید و مصرف
اگر چه قانون تجارت ، این هفت نوع شرکت تجاری را به رسمیت شناخته است ولی اکثر قریب به اتفاق شرکت هایی که به ثبت می رسند شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص است. از آن جایی که از سایر انواع شرکت های تجاری پیش بینی شده در قانون تجارت استقبال کمتری بعمل آمده ، لذا در این مطلب راجع به مقررات و نحوه ی ثبت آن ها در کرج می پردازیم.

ثبت شرکت سهامی خاص
شرکت هایی که تمام سرمایه ی آن ها در موقع تاسیس منحصراَ توسط موسسین تامین گردیده است،شرکت سهامی خاص نامیده می شوند.سهام شرکت های سهامی خاص در بورس اوراق بهادار قابل خرید و فروش نیست اما توسط افراد به سهولت قابل معامله می باشد.
شرکت های سهامی خاص نسبت به شرکت با مسئولیت محدود ، دارای اعتبار بیشتری بوده و اغلب برای افرادی که امور بازرگانی ، عمرانی ، شرکت های بیمه ، تولیدی و ... انجام می دهند مفید است .اخذ وام برای شرکت های سهامی خاص بسیار راحت تر بوده و معمولاَ تا سقف ده برابر سرمایه شرکت امکان اخذ وام و اعتبارات از بانک ها یا موسسات مالی امکان پذیر است .
_ شرایط لازم اولیه جهت ثبت شرکت سهامی خاص :
حداقل 3 نفر عضو اصلی در شرکت که به سن قانونی رسیده باشند. (18 سال تمام)
اعضا هیئت مدیره باید حداقل از 2 نفر تشکیل گردد و اعضا و هیئت مدیره باید حداقل دارنده یک سهم باشند و اعضا و هیئت مدیره نباید دارای سوءپیشینه کیفری باشند.
حداقل سرمایه شرکت باید صد هزار (100.000) تومان باشد. طرفین باید 35 % مبلغ تعهد شده را در حساب بانکی افتتاح شده واریز نمایند.


تماس با ما:
2188888273
2188882588
https://www.kiasabt.com
info@kiasabt.com
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد