مراحل ثبت شرکت مرکز اسقاط خودروهای فرسوده

قیمت محصول:

توافقی

0

مراحل ثبت شرکت مرکز اسقاط خودروهای فرسوده

خدمات حقوقی و بیمه
دی آفر
اولین مرحله برای راه اندازی مراکز اسقاط خودرو ثبت شرکت و گرفتن مجوز تاسیس و پروانه ی بهره برداری و گرفتن موافقت از سازمان حفاظت و محیط زیست می باشد .افرادی که مایل به فعالیت در این خصوص هستند می توانند به سازمان صنعت،معدن وتجارت استان مراجعه کرده وپس ار ارائه ی مدارک برای گرفتن جواز تاسیس کارخانه بازیافت خودرو اقدام کنند .
در مرحله ی بعد پس از اینکه از سازمان صنعت و معدن جواز را دریافت کرده به همراه مجوزی که از سازمان حفاظت و محیط زیست دریافت کرده می تواند به پلیس راهرو ناجا مراجعه کرده و پس از دریافت نامه ی اعلام امادگی به سایت مورد نظر مراجعه نمایید .
در مرحله ی نهایی پس از این که مجوزات لازم را دریافت کردید برای گرفتن کد موقت و فعال کردن ان در سامانه نوسازی ناوگان به این مرکز مراجعه کنید .
برخی نکات :
الف)متقاضی دریافت مرکز احداث خودرو باید دارای شخصیت حقوقی باشند
ب)کد فعال سازی شش ماه دارای اعتبار است و پس از ان و در صورت رعایت قوانین و ضوابط دوباره تمدید می شود .
ج)تنها افرادی که دارای مجوز برای اسقاط خودرو هستند می توانند در این زمینه فعالیت کنند و افرادی که مجوز ندارند فعالیتشان برخلاف مقررات بوده و از ان جلوگیری به عمل می اید .
افرادی که بخواهند در این زمینه فعالیت کنند باید مدارک را در دبیرخانه حتما ثبت کنند و تمدید مجوز شما در صورتی انجام می شود که قوانین و مقررات را رعایت کنند و پروانه ی بهره برداری بازیافت را حتما دریافت کنند .


تماس با ما:
2188888273
2188882588
https://www.kiasabt.com
info@kiasabt.com
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13
برچسب ها

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد