تجارت الکترونیک در ایران بسیار نوپا و در مراحل اولیه است.اما اهمیت فناوری اطلاعات باعث شده تا تدوین واجرای قوانین و لوایح مورد نیاز در این عرصه همواره مد نظر مسئولان ایران باشد.اما به نظر می رسد با وجود برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی متعدد هنوز میزان آگاهی افراد و تجارکشوراز نحوه استفاده از امکانات موجود برای تجارت الکترونیکی کم است.از سوی دیگر نبود شناخت از میزان امنیت موجود در شبکه داخلی و جهانی باعث شده است که اطمینان لازم وجود نداشته باشد.البته برخی از فروشگاه های اینترنتی با استفاده از روش هایی مانند نماد اعتماد، تحویل درب منزل و یا گارانتی برگشت وجه سعی داشته اند تا اعتماد خریداران را جلب نمایند.پیش بینی می شود که فروشگاه های اینترنتی به تدریج جای خود را در میان خریداران پیدا خواهند کرد.• زیر شاخه های تجارت الکترونیک1- تجارت الکترونیک (E-Commerce)2- کسب و کار الکترونیک (E-BUSINESS) 3- بازاریابی الکترونیکی ( E-Marketing)4- بانکداری الکترونیکی (E-Banking)5- کارت های هوشمند6- مدیریت روابط عمومی مشتری• روش های مختلف تجارت الکترونیکتجارت B2B(Business to business) فروشنده با فروشندهتماس با ما:02188880006sabtkara@gmail.comمیدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 4https://kararegister.com