رتبه بندی شرکت در رشته تاسیسات و تجهیزات

قیمت محصول:

توافقی

0

رتبه بندی شرکت در رشته تاسیسات و تجهیزات

خدمات حقوقی و بیمه
دی آفر
برای اخذ رتبه بندی در رشته تاسیسات و تجهیزات موضوع فعالیت شرکت مورد اهمیت است که حتما باید موضوع در زمینه تاسیسات باشد به طور مثال (طراحی و نگهداری و نظارت فنی در امر پروژه های تاسیسات برقی و مکانیکی و الکتریکی ،‌طراحی نصب و اجرای انواع دکلهای ثابت و متحرک ،‌روشنایی ، مخابراتی ، پست های فشار قوی و فشار ضعیف ، آسانسور و تاسیسات ساختمانی ، پروژه های تاسیسات مکانیکی و الکتریکی و اتوماسیون و برقی). مورد بعدی که باید به آن توجه کرد آدرس ثبتی شرکت می باشد که در چه استانی به ثبت رسیده به دلیل اینکه صدور گواهینامه صلاحیت رتبه بندی از همان استانی که شرکت به ثبت رسیده صادر می گردد.
مورد آخر که بسیار مهم می باشد مربوط به هیئت مدیره و سوابق مهندس یا مهندسین شرکت می باشد ، برای یک رشته تاسیسات شرکت باید یک مهندس 7 سال سابقه بیمه یا دو مهندس 3 سال سابقه بیمه در هئیت مدیره خود داشته باشد و سوابق مهندسین حتما باید از شرکت یا شرکتهایی رد شده باشد که آن شرکتها دارای رتبه یا قرارداد در زمینه رتبه بندی تاسیسات و تجهیزات باشند.
مدیرعامل حتما باید مهندس امتیاز آور باشد مثلا اگر داخل شرکت یک مهندس 7 سال سابقه بیمه باشد همان مهندس به عنوان مدیر عامل قرار می گیرد و اگر دو مهندس 3 سال سابقه بیمه در زمینه تاسیسات و تجهیزات در شرکت باشد یکی از مهندسین به عنوان مدیرعامل و نفر بعدی به عنوان عضو هیئت مدیره در شرکت قرار می گیرد.نکته دیگر اینکه دو سوم اعضاء هیئت مدیره حتما باید دارای مدرک لیسانس باشند.
جهت اخذ رتبه تاسیسات و تجهیزات رشته هایی که مهندس یا مهندسین باید در آن تحصیل کرده باشد شامل : ‌ مهندسی دریا ، کشتی سازی ، الکترومکانیک ، مخابرات ، الکتروتکنیک ،‌ علائم و ارتباطات ، ارتباطات ، ابزار دقیق ، مهندسی پتروشیمی، عملیات صنعتی ، پتروشیمی ، نفت و گاز ، نفت.
با توجه به تغییر مکرر قوانین و بندهای آئین نامه ، بهتر است همیشه قبل هر از مشاورین ثبت کیا برای تکمیل مدارک خود بهره ببرید.
پس از بررسی تمامی مدارک مورد نظر باید برای گرفتن گذرواژه شرکت اقدام نمود که نیاز به صفحه اول اساسنامه ، آخرین آدرس ثبتی شرکت ، قبض تلفن (آدرس،کدپستی،شماره تماس حتما باید با هم همخوانی داشته باشند) ، کد اقتصادی ، نام و نام خانوادگی مدیرعامل دارد.بعد از ثبت نام ، پرینت توسط شخص یا اشخاصی که حق امضا دارند مهر و امضا می شود و به دبیرخانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحویل داده می شودکه بین 20 تا 30 روز کاری زمان می برد تا گذرواژه شرکت ارسال شود و در طول این مدت پیمانکار باید مابقی مدارک مورد نیاز جهت گرفتن رتبه بندی تاسیسات و تجهیزات را تکمیل کند و کلیه مدارک تکمیل شده باید توسط شخص یا اشخاصی که حق امضا دارند مهر و امضا شود و در سامانه ساجات ثبت گردد و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی الصاق گردد.مدت صدور گواهینامه صلاحیت رتبه بندی بین 3 تا 4 ماه می باشد.
مدت اعتبار گواهینامه صلاحیت پیمانکاری 4 سال می باشد.اگر پیمانکار در مدت این 4 سال بخواهد تغییراتی در شرکت انجام دهد حتما باید با سازمان مدیریت و برنامه ریزی هماهنگ کرده باشد و آیئن نامه مربوط به پیمانکاران را مطالعه کنند.


تماس با ما:
2188888273
2188882588
https://www.kiasabt.com
info@kiasabt.com
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13

هیچ نظری تا کنون ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید که نظر ثبت می کنید
info[AT]dayoffer.ir
©کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سایت دی آفر می باشد